Saturday , August 18 2018

अन्ना हज़ारे जंतर मंत्र पर एक रोज़ा धरना मुनज़्ज़म करेंगे

नई दिल्ली 29 नवंबर ( पी टी आई ) लोक पाल मसला पर दबाव में इज़ाफ़ा करते हुए गानधयाई कारकुन अन्ना हज़ारे ने फ़ैसला किया है कि अगर पारलीमानी असटानडिंग कमेटी की तजावीज़ उन केलिए क़ाबिल इतमीनान ना हो तो वो 11 डिसमबर को फिर धरनामुनज़्ज़म कर

नई दिल्ली 29 नवंबर ( पी टी आई ) लोक पाल मसला पर दबाव में इज़ाफ़ा करते हुए गानधयाई कारकुन अन्ना हज़ारे ने फ़ैसला किया है कि अगर पारलीमानी असटानडिंग कमेटी की तजावीज़ उन केलिए क़ाबिल इतमीनान ना हो तो वो 11 डिसमबर को फिर धरनामुनज़्ज़म करेंगे । टीम अन्ना ने मतला किया है कि अगर पारलीमानी असटानडिंग कमेटी की तजावीज़ इतमीनान बख़श ना रहें तो 74 साला अन्ना हज़ारे 11 डिसमबर को जंतर मंत्र पर एक रोज़ा धरना की क़ियादत करेंगे । टीम अन्ना के एक क़रीबी साथी ने बताया कि अब सारा दार-ओ-मदार असटानडिंग कमेटी की तजावीज़ पर है । अगर ये तजावीज़ ठीक नहीं रहें तो फिर जंतर मंत्र पर धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा ।

अन्ना के क़रीबी साथी सुरेश पथारे ने अन्ना का हवाला देते हुए अवाम से अपील की कि वो 11 डिसमबर को एक ताक़तवर लोक पाल बिल केलिए जंतर मतनर पर जमा होजाएं । पारलीमानी असटानडिंग कमेटी इमकान है कि सात डसमबर से क़बल अपनी रिपोर्ट पेश कर देगी । टीम अन्ना का मुतालिबा है कि कम रुतबा के ब्यूरो करीटस आली अदलिया सिटीज़नस चार्टर की दफ़आतऔर रियास्ती सतह पर लोक आयवकत के क़ियाम को इस बल के दायरा कार में लाया जाय । इस दौरान दिल्ली के राम लीला मैदान पर अन्ना हज़ारे के एहतिजाज के ताल्लुक़ से उलझन पैदा होगई है क्योंकि दिल्ली म्यूनसिंपल कारपोरेशन की असटानडिंग कमेटी के सदर नशीन योगेंद्र चण्डू लिया ने कहा कि बलदिया की जानिब से राम लीला मैदान परएहतिजाज की इजाज़त नहीं दी गई है जबकि अन्ना हज़ारे का इद्दिआ है कि उन्हें इजाज़त मिल गई है । मिस्टर चण्डू लिया ने कहा कि अभी तक इस एहतिजाज केलिए कोई इजाज़त नहीं दी गई है ।

अन्ना हज़ारे की टीम का इद्दिआ है कि उन्हें 27 डसमबर ता 5 जनवरी एहतिजाज की इजाज़त मिल गई है । ` म्यूनसिंपल कारपोरेशन के एक सीनीयर ओहदेदार ने भी कहा कि इजाज़त देने से इनकार नहीं किया गया है और ना ही इजाज़त दी गई है । टीम अन्ना की जानिब से एहतिजाज की इजाज़त देने दरख़ास्त ज़रूर मिल गई है । ओहदेदार ने कहा कि टीम अन्ना चाहती है कि पार्लीमैंट सेशन के इख़तताम के बाद उसे एहतिजाज की इजाज़त दी जाय । इस में तवारीख़ का तज़किरा नहीं किया गया है । हम ने इन से कहा कि पहले मैदान की दस्तयाबी देखनी पड़ेगी और इस का जायज़ा लिया जा रहा है । अगर कोई और बुकिंग ना हो तो ये इजाज़त दी जा सकती है ।

अन्ना टीम के रुकनमनीष सीसोडया ने कहा कि हम ने 27 डिसमबर से 5 जनवरी तक राम लीला मैदान पर इजाज़त तलब की है और हमें ये इजाज़त मिल गई है । टीम के ज़राए का कहना है कि दिल्ली म्यूनसिंपल कारपोरेशन ने जो इजाज़त दी है वो दिल्ली पुलिस की इजाज़त के ताबेहै । इस सिलसिला में कारपोरेशन का तहरीरी मकतूब भी मौजूद है ।

अन्ना हज़ारे ताहम चाहते है के 11 डसमबर को एक रोज़ा धरना मुनज़्ज़म करते हुए असटानडिंग कमेटी पर दबाव डाला जा सके जो इस बात का जायज़ा ले रही है कि आया वज़ीर-ए-आज़म को भी इस बिल के दायरा कार में लाया जाना चाहीए या नहीं । कमेटी का कहना है कि इस ने 24 नवंबर को दाख़िली तबादला-ए-ख़्याल का अमल पूरा करलिया है और बेशतर मसाइल पर वसीअ तर इत्तिफ़ाक़ राय पाया जाता है जिन में लोक पाल को दस्तूरी मौक़िफ़ देना भी शामिल है ।

TOPPOPULARRECENT