Monday , December 18 2017

अन्ना हज़ारे असैंबली इंतिख़ाबात में मुहिम नहीं चलाएगे

पूने.

पूने. ०६ जनवरी:(पी टी आई)अन्ना हज़ारे मुजव्वज़ा असैंबली इंतिख़ाबात बिशमोल उत्तरप्रदेश में इंतिख़ाबी मुहिम नहीं चला सकेंगी। इन की क़रीबी साथी किरण बेदी ने कहा कि अना हज़ारे खराबी-ए-सेहत की बिना इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा नहीं ले सकेंगी।

डॉक्टर्स ने उन्हें भूक हड़ताल ना करने और सफ़र से गुरेज़ का मश्वरा दिया है।

किरण बेदी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि अन्ना हज़ारे की सेहत हमारे लिए काफ़ी एहमीयत की हामिल है और वो मौसमी तबदीली के पेशे नज़र सफ़र करने के काबिल नहीं। अन्ना हज़ारे ने गुज़श्ता माह सहि रोज़ा भूक हड़ताल अचानक ख़तन करदी थी और दीगर एहितजाजी लायेहा-ए-अमल को भी तर्क करते हुए ये ऐलान किया था कि वो पाँच रियास्तों में जहां असैंबली इंतिख़ाबात मुनाक़िद होरहे हैं, कांग्रेस के ख़िलाफ़ मुहिम चलाएगे।

उन्हों ने एक ताक़तवर लोक पाल बिल पेश करने में नाकामी पर कांग्रेस को तन्क़ीदों का निशाना बनाया था। उन्हें नासाज़ी-ए-सेहत की बिना 31 दिसम्बर को हॉस्पिटल में शरीक किया गया था और डॉक्टर्स ने उन्हें पाबंद किया है कि मुजव्वज़ा इंतिख़ाबी मुहिम केलिए सफ़र करने से गुरेज़ करें। किरण बेदी ने कहा कि टीम अन्ना के कवर ग्रुप का हफ़्ता को इजलास मुनाक़िद होगा जिस में आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी।अन्ना हज़ारे की सेहत के बारे में उन्हों ने बताया कि 74 साला समाजी कारकुन की सेहत बेहतर है लेकिन मज़ीद उन्हें आराम की ज़रूरत है।

इस वक़्त उन्हें ऐन्टी बायोटिकस और ग्लूकोज़ दिया जा रहा है चुनांचे उन्हें ज़्यादा से ज़्यादा आराम मिलना ज़रूरी है। इस वक़्त एहतियात की ज़रूरत है और हॉस्पिटल में मज़ीद चंद हफ़्ते रखने पर ही उन की सेहत में इफ़ाक़ा होसकता है। किरण बेदी ने कहा कि अन्ना हज़ारे ने अपने अफ़्क़ार-ओ-ख़्यालात पर तबादला-ए-ख़्याल किया और यही राय वो कोर कमेटी के आइन्दा इजलास में पेश करेंगे।

उन्हों ने कहा कि अना हज़ारे ने जो पयाम दिया है, उसे इजलास में पेश किया जाएगा। इस के इलावा मुस्तक़बिल का लायेहा अमल के बारे में भी फ़ैसला किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि हम इजतिमाई, हस्सास और मूसिर फ़ैसला करेंगी। इस दौरान सिंचीती हॉस्पिटल के डाक्टर सिंचीती ने बताया कि अना हज़ारे की सेहत में बेहतरी आरही है लेकिन उन्हें तक़रीबन एक माह आराम की ज़रूरत है।

उन्हें डिस्चार्ज करने के ताल्लुक़ से इतवार को फ़ैसला किया जाएगा। हज़ारे की सेहत के बारे में मैडीकल बुलेटिन में कहा गया कि बतदरीज उन की सेहत बेहतर हो रही है। इन के सीने का एक्सरे , ई सी जी और ख़ून के मुआइने नॉर्मल रहे।

उन्हें विटामिन डी की अदविया और साथ ही साथ ऐन्टी बायोटिकस दिए जा रहे हैं। डाक्टर सींचीती ने कहा कि अन्ना हज़ारे को भरपूर नींद मिल रही है और वो ज़्यादा बेहतर महसूस कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT