Saturday , December 16 2017

अपील दीनी दरसगाह महबूबीह इस्लामी स्कूल निज़द बंगला बीनी डबिर पूरा

हैदराबाद । १५ । अगस्त : ( प्रैस नोट ) : इंतिज़ामी कमेटी महबोबीह इस्लामी स्कूल निज़दबंगला बीनी बैरून दुबैर पूरा ने अह्ले ख़ैर हज़रात से अपील करती है कि यहां के ग़रीब-ओ-नादार तलबा-ए-तालिबात के तालीमी कफ़ालत के सालाना अख़राजात और इस के त

हैदराबाद । १५ । अगस्त : ( प्रैस नोट ) : इंतिज़ामी कमेटी महबोबीह इस्लामी स्कूल निज़दबंगला बीनी बैरून दुबैर पूरा ने अह्ले ख़ैर हज़रात से अपील करती है कि यहां के ग़रीब-ओ-नादार तलबा-ए-तालिबात के तालीमी कफ़ालत के सालाना अख़राजात और इस के तमामज़रूरीयात की तकमील के लिए दिल खोल कर ज़कवाৃ , फ़ित्रा , अतयात और माहाना चंदा के ज़रीया तआवुन कर के सवाब जारीया हासिल करें ।

इंतिज़ामी कमेटी ने रमज़ान उल-मुबारक की अज़ीम रहमतों और बरकतों के मौक़ा पर ये तै किया है कि यहां के बच्चों के पास अरबी दीनयात के निसाब की किताबें रखने के लिए बयाग तक नहीं हैं । मुदर्रिसा का मुआइना कर के अह्ले ख़ैर हज़रात उस की फ़राहमी करें और तमाम लड़कीयों को बुर्क़ा और लड़कों को एक साथ लिबास तैय्यार करवाईं ताकि अमीर-ओ-ग़रीब का फ़र्क़ महसूस ना हो । साल गुज़शता ये कोशिश की गई लेकिन ये काम तकमील ना हो सका ।

उम्मीद कि अह्ले ख़ैरहज़रात तवज्जा देंगे , इसी तरह तलबा-ए-तालिबात को कम्पयूटर के ज़रीया अरबी और उर्दू तालीम दी जाय चुनांचे दफ़्तर सियासत से कम्पयूटर हासिल होचुके हैं लेकिन इस का फ़र्नीचर और असातिज़ा के तनख़्वाह का इंतिज़ाम ना होसका जिस की बिना पर ये काम शुरू ना किया जा सका ।

म‌दर्रिसा के वसीअ अख़राजात की तकमील मुख़लिस क़ौम-ओ-मिल्लत के तआवुन पर मुनहसिर है । यहां शोबा हिफ़्ज़ बराए तालिबात , नाज़रा क़ुरआनमजीद मआ अहादीस-ओ-दीनयात-ओ-अख़लाक़ीयात के इलावा शोबा उर्दू दानी ,-ओ-जामिआ निज़ामीया के इम्तिहानात में शरीक किया जाता है नीज़ गरमाई तातीलात में भी जामिआ निज़ामीया और सियासत के ज़ेर-ए-एहतिमाम क्लासेस चलाई जाती हैं ।

इंतिज़ामी कमेटी और अह्ले ख़ैर हज़रात से महिदूद चंदा हासिल होता है । यहां मुस्तक़िल आमदनी का कोई ज़रीया नहीं है ये एक मुस्तहिक़ इदारा है इस के तआवुन से इलम-ए-दीन की इशाअत भी होगी और मुस्तहिक़ तलबा का हक़ भी अदा होगा । साल में दो मर्तबा अरबी-ओ-उर्दू के इम्तिहानात मुक़र्रर होते हैं ।

उर्दू दानी , ज़बान दानी , इंशा-ए-के इम्तिहानात के मौक़ा परआबिद अली ख़ां एज्यूकेशनल ट्रस्ट ( इदारा सियासत ) के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िद करदा इमतिहानात में दफ़्तर ट्रस्ट के ज़िम्मेदार अस्हाब और दानिश्वर इन क़ौम के इलावा इदारा अदबीयात उर्दू पंजा गट्टा के ज़िम्मेदार अस्हाब तशरीफ़ लाकर इम्तिहानात का मुआइना करते हैं ताकि तलबा की हिम्मत अफ़्ज़ाई हो और उन की तरक़्क़ी की कोशिश की जाय तक़रीबन 9000 से ज़ाइद तलबा ख़वातीन-ओ-मर्द हज़रात ने इस्तिफ़ादा हासिल किया । फ़ोन नंबरात 9292506139 । 040-24566341 पर इत्तिला दें तो इंशाअल्लाह कारकुन हाज़िर होंगे ।।

TOPPOPULARRECENT