Tuesday , December 12 2017

अपोज़ीशन की 3 तहरीकात नामंज़ूर

रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली में स्पीकर ने अपोज़ीशन की तीन तहरीकात अलतवा को नामंज़ूर करदिया। असेंबली की कार्रवाई के आग़ाज़ के साथ ही स्पीकर एन मनोहर ने तहरीकात नामंज़ूर करने का ऐलान किया। सी पी आई ने शराब स्कैंडल के बारे में ए

रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली में स्पीकर ने अपोज़ीशन की तीन तहरीकात अलतवा को नामंज़ूर करदिया। असेंबली की कार्रवाई के आग़ाज़ के साथ ही स्पीकर एन मनोहर ने तहरीकात नामंज़ूर करने का ऐलान किया। सी पी आई ने शराब स्कैंडल के बारे में एंटी क्रप्शन ब्यूरो की रिपोर्ट पर मुबाहिस का मुतालिबा किया । बी जे पी ने अलहदा तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद मंज़ूर करने की मांग की जबकि सी पी ऐम ने रियासत में पानी की क़िल्लत के मसला से निमटने के लिए हुकूमत के इक़दामात पर तहरीक अलतवा पेश किया।

स्पीकर ने कहा कि ऐवान में एक मर्तबा नामंज़ूर करदा तहरीक को इसी सैशन में दुबारा पेश नहीं किया जाना चाहीए । बी जे पी को इस का ख़्याल रखना चाहीए । टी आर एस के अरकान असेंबली ने आज ऐवान की कार्रवाई का बाईकॉट किया। उन्हें अलहदा तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद की मंज़ूरी का मुतालिबा करने पर दो दिन के लिए ऐवान से मुअत्तल किया गया था , इन अरकान की मुअत्तली कल ख़तम होगई लेकिन टी आर ऐस अरकान ने आज इजलास का बाईकॉट किया।

TOPPOPULARRECENT