Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / अप्पोज़ीशन के इल्ज़ामात पर केसीआर ब्रहम

अप्पोज़ीशन के इल्ज़ामात पर केसीआर ब्रहम

हैदराबाद 20 मई: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अप्पोज़ीशन को वार्निंग दिया कि अगर हुकूमत और इस की स्कीमात के ख़िलाफ़ किसी सबूत के बग़ैर करप्शन और घोटालों के इल्ज़ामात आइद किए गए तो हुकूमत ख़ामोश नहीं रहेगी और हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर किया जाएगा।

मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हुकूमत के ख़िलाफ़ अप्पोज़ीशन की इल्ज़ाम तराशी की हद ख़त्म हो चुकी है और इल्ज़ामात को बर्दाश्त करने के लिए हुकूमत तैयार नहीं। जो भी शख़्स इल्ज़ामात आइद करे उसे अपने इल्ज़ामात के हक़ में सबूत पेश करने होंगे वर्ना उन्हें हतक-ए-इज़्ज़त के मुक़द्दमे का सामना करना पड़ेगा। चीफ़ मिनिस्टर ने मुख़्तलिफ़ स्कीमात और प्रोजेक्ट्स के मुआमले में अप्पोज़ीशन के इल्ज़ामात पर ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि वो इल्ज़ामात सुनकर आजिज़ आचुके हैं। उनकी हुकूमत मुकम्मिल शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ तरक़्क़ीयाती और भलाई की स्कीमात पर अमल कर रही है।

उन्होंने आबपाशी प्रोजेक्ट्स पर कांग्रेस की तन्क़ीदों का हवाला देते हुए कहा कि कांग्रेस ने इस मसले पर पावर पॉइंट प्रेजेंटेशन का एलान किया था लेकिन आज तक ये पेश नहीं किया जा सका।

TOPPOPULARRECENT