Monday , December 18 2017

अफ़ग़ानिस्तान से 34 हज़ार अमरीकी फौजियों की वापसी:ओबामा

वाशिंगटन 13 फरवरी (पी टी आई) सदर अमरीका बराक ओबामा ने आज ऐलान किया कि जंग ज़दा अफ़ग़ानिस्तान से आइन्दा एक साल के दौरान 34 हज़ार अमरीकी सिपाहीयों को वापिस तलब कर लिया जायेगा।

वाशिंगटन 13 फरवरी (पी टी आई) सदर अमरीका बराक ओबामा ने आज ऐलान किया कि जंग ज़दा अफ़ग़ानिस्तान से आइन्दा एक साल के दौरान 34 हज़ार अमरीकी सिपाहीयों को वापिस तलब कर लिया जायेगा।

उन्होंने इस एतिमाद का इज़हार किया कि 2014 के ख़तम तक एक दहा तवील जंग ख़त्म हो जायगी। इस मौसिम-ए-बहार में हमारी फौज एक मुआविन किरदार अदा करेगी जबकि अफ़ग़ानिस्तान की सेक्योरिटी फ़ोर्सस अपने मुल्क की सेक्योरिटी की ज़िम्मेदारी हासिल कर लेंगी।

आज रात मैं ये ऐलान कर सकता हूँ कि आइन्दा एक साल के अंदर मज़ीद 34000 अमरीकी सिपाही अफ़ग़ानिस्तान से निकल जाएंगे। ओबामा ने अपनी दूसरी मीयाद के पहले क़ौमी सालाना ख़िताब में कहा कि ओबामा से फौज के इनख़ला-ए- अमल जारी रहे गा और अफ़ग़ानिस्तान में हमारी जंग भी ख़त्म हो जायगी। 2014 तक अमरीका अपने अह्द की पाबंदी करते हुऐ एक मुत्तहिद और ख़ुदमुख़तार अफ़ग़ानिस्तान के आलम-ए-वुजूद में आने को य़कीनी बनाएगा, लेकिन अमरीका के अपने अह्द की नौईयत तबदील हो जायगी। हम हुकूमत अफ़ग़ानिस्तान से एक मुआहिदा के लिए बातचीत कर रहे हैं और ये बातचीत अफ़ग़ानिस्तान फ़ोर्स को तर्बीयत देने और उन्हें मुसल्लह करने से मुताल्ल़िक है, ताकि ये मुल्क दोबारा बदअमनी की आग़ोश में ना पहूंच सके।

अल़कायदा को शिकस्त दे कर अपने म़कासिद को पा लेने ही में हमारी कामयाबी है। बराक ओबामा ने अपनी त़करीर में शुमाली कोरिया और ईरान को ख़बरदार किया कि अगर आलमी त़काज़ों को पूरा नहीं किया गया तो उन्हें अपने तनाज़ा न्यूक्लीयर प्रोग्राम के शदीद तहदीदात और पाबंदियों का सामना करना पड़ेगा। अपने पहले क़ौमी ख़िताब में ओबामा ने शुमाली कोरिया के न्यूक्लीयर धमाके को `इश्तिआल अंगेज़’ क़दम बताया। उन्होंने ईरानी क़ाइदीन से भी कहा कि अब इसके लिए वक़्त आ गया है कि वो ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर पैदा तात्तुल को ख़त्म करे। इस इस्लामी जमहूरीया के लिए सिफारती इख़तियार हनूज़ खुला है। ईरानी क़ाइदीन इस ह़क़ीकत को तस्लीम करें कि अब इस के लिए सिफारती हल निकालने का वक़्त आ गया है और वो अपनी ज़िम्मेदारियों को महसूस करते हुऐ आलमी त़ाकज़ें को पूरा करें।

TOPPOPULARRECENT