Wednesday , April 25 2018

अफ़्ग़ान चौकी पर हमला , मुलाज़मीन पुलिस हलाक

कम अज़ कम आठ मुलाज़मीन पुलिस हलाक होगए जब एक ज़बरदस्त मुसल्लह ग्रुप ने फ़ौज की एक चौकी पर मग़रिबी अफ़्ग़ानिस्तान के सूबा फराह में शोरिश पसंदों ने ख़ान सफ़ैद ज़िला में एक सुबाई फ़ौजी चौकी पर कल रात हमला किया, जिस में आठ अफ़राद हला

कम अज़ कम आठ मुलाज़मीन पुलिस हलाक होगए जब एक ज़बरदस्त मुसल्लह ग्रुप ने फ़ौज की एक चौकी पर मग़रिबी अफ़्ग़ानिस्तान के सूबा फराह में शोरिश पसंदों ने ख़ान सफ़ैद ज़िला में एक सुबाई फ़ौजी चौकी पर कल रात हमला किया, जिस में आठ अफ़राद हलाक होगए। नायब गवर्नर मुहम्मद यूनुस रसूल ने अपने ब्यान में कहा कि शोरिश पसंदों ने पहले एक मुक़ामी मुलाज़िम पुलिस का गला घोँट दिया जो चौकी की गेट पर पहरा दे रहा था और कुछ ही देर बाद फ़ौजी अड्डा में दाख़िल हो गए और सात मुलाज़मीन पुलिस को हलाक करदिया।

हमला आवर चौकी पर मौजूद तमाम हथियार और फ़ौजी साज़-ओ-सामान लूट कर ले गए । नायब गवर्नर ने कहा कि ये चौकी साबिक़ अस्करीयत पसंद अहमद शफ़ी के क़बज़ा में थी जिस ने हाल ही में शोरिश पसंद ग्रुप में शमूलीयत इख़तियार करली। आज का वाक़िया पेश आने से चंद घंटे कब्ल एक मोटर साईकल सवार ख़ुदकुश बम बर्दार ने अफ़्ग़ान और ग़ैर मुल्की फ़ौजीयों पर सुबाई दार-उल-हकूमत महमंद शहर में हमला करके 10 अफ़राद बशमोल छः अफ़्ग़ान शहरीयों और चार मुलाज़मीन पुलिस को हलाक करदिया था। सुबाई ओहदेदारों ने कहा कि अमरीकी फ़ौजी इस हमले में ज़ख़मी भी हुए।

TOPPOPULARRECENT