Friday , December 15 2017

अबू सालेम की हवालगी , हिंदूस्तान पुर्तगाली अदालत से रुजू होगा

नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तान पुर्तगाल की दस्तूरी अदालत से रुजू होकर पुर्तगाल की सुप्रीम कोर्ट के फैसला को चैलेंज करेगा जिस में हाल ही में हिंदूस्तान की तहवील में दीए हुए मफ़रूर अंडरवर्ल्ड डॉन अबू सालेम को जिस पर हिंदूस

नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तान पुर्तगाल की दस्तूरी अदालत से रुजू होकर पुर्तगाल की सुप्रीम कोर्ट के फैसला को चैलेंज करेगा जिस में हाल ही में हिंदूस्तान की तहवील में दीए हुए मफ़रूर अंडरवर्ल्ड डॉन अबू सालेम को जिस पर हिंदूस्तान में मुख़्तलिफ़ मुक़द्दमात की समाअत जारी है, की हिंदूस्तान को हवालगी का फैसला मंसूख़ करने के हाइकोर्ट के फैसला की तौसीक़ की गई है।

एडीशनल सॉलीसिटर जनरल हरेन रावल ने दिल्ली हाइकोर्ट में जस्टिस मुक्ता गुप्ता से कहा कि तहवील में देने का पूरा अमल ख़तरा में है। सी बी आई पुर्तगाल की दस्तूरी अदालत से रुजू होरही है और पुर्तगाल की सुप्रीम कोर्ट के फैसला चैलेंज कर रही है।

रावल ने जो दिल्ली पुलिस की नुमाइंदगी कर रहे थे, उन की दरख़ास्त की आजलाना समाअत की ख़ाहिश की जिस में मकोका क़ानून के तहत सख़्त इल्ज़ामात से दसतबरदारी इख़तेयार करने की ख़ाहिश की गई है। अबू सालेम के ख़िलाफ़ मकोका क़ानून के तहत आइद सख़्त इल्ज़ामात से दसतबरदारी की दरख़ास्त की, आजलाना समाअत की जाय लेकिन जस्टिस गुप्ता ने इनकार कर दिया।

TOPPOPULARRECENT