Monday , January 22 2018

अब्दुर्रज्ज़ाक़ और शुऐब मलिक की टी 20 टीम में वापसी?

पाकिस्तान ने जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ टी 20 सीरीज़ के लिए साबिक़ कप्तान शुऐब मलिक,ऑलराउंडर अब्दूर्रज़्ज़ाक़, फ़ास्ट बोलर अनवर अली, एहसान आदिल और स्पिनर ज़ुल्फ़क़ार बाबर को टीम में शामिल करने का फ़ैसला किया है। सलेक्शन कमेटी ने टीम को हतम

पाकिस्तान ने जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ टी 20 सीरीज़ के लिए साबिक़ कप्तान शुऐब मलिक,ऑलराउंडर अब्दूर्रज़्ज़ाक़, फ़ास्ट बोलर अनवर अली, एहसान आदिल और स्पिनर ज़ुल्फ़क़ार बाबर को टीम में शामिल करने का फ़ैसला किया है। सलेक्शन कमेटी ने टीम को हतमी शक्ल दे दी है जिस का बाज़ाबता ऐलान वन्डे सीरीज़ के इख़तताम पर किया जाएगा।

अब्दूर्रज़्ज़ाक़ की एक साल बाद पाकिस्तान टीम में वापसी होगी। ज़राए का कहना है कि वन्डे सीरीज़ खेलने वाली पाकिस्तानी टीम से कप्तान मिसबाहुल-हक़, असद शफ़ीक़, अब्दुर्रहमान, सरफ़राज़ अहमद और वहाब रियाज़ को ख़ारिज कर दिया जाएगा। पाकिस्तान की मुम्किना टी 20 टीम इन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल होगी।

मुहम्मद हफ़ीज़ (कप्तान), अहमद शहज़ाद, नासिर जमशेद, शुऐब मलिक, सुहैब मक़सूद, अब्दूर्रज़्ज़ाक़, शाहिद आफ़रीदी, अनवर अली, ज़ुल्फ़क़ार बाबर, एहसान आदिल, जुनैद ख़ान, मुहम्मद इर्फ़ान, उमर‌ अकमल, उमर‌ अमीन और सईद अजमल। पाकिस्तान और जुनूबी अफ़्रीक़ा के बीच‌ दो टी0 मुक़ाबले 13 और 15 नवंबर को दुबई में होंगे।

TOPPOPULARRECENT