Monday , December 11 2017

अब्दुल क़दीर की रिहाई केलिए इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग का लायेहा-ए-अमल

हैदराबाद२‍‍‍‍‍‍६जुलाई:(सियासत न्यूज़): साबिक़ा कांस्टेबल अबदुलक़दीर की रिहाई की जद्द-ओ-जहद को तहरीक की शक्ल में तबदील करने कालाइहा अमल तैय्यार करते हुए इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग रियासत आंधरा प्रदेश का एक अहम इजलास सो अपना लोक क

हैदराबाद२‍‍‍‍‍‍६जुलाई:(सियासत न्यूज़): साबिक़ा कांस्टेबल अबदुलक़दीर की रिहाई की जद्द-ओ-जहद को तहरीक की शक्ल में तबदील करने कालाइहा अमल तैय्यार करते हुए इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग रियासत आंधरा प्रदेश का एक अहम इजलास सो अपना लोक काम्प्लॆक्स आबडस पर मुनाक़िद हुआ जिस की सदारत ए पी स्टेट सैक्रेटरी-ओ-ग्रेटर हैदराबाद सदर इंडियन यूनीयन लीग मुहम्मद वक़ार हुसैन ने की।

इन के इलावा ऐडवोकेट क़वी अब्बासी अबदुलक़दीर के फ़र्ज़ंद अब्दुह लो क़ार महमूद डाक्टर हुमायूँ अहमद ख़ान मुकर्रम ख़्वाजा मुईन उद्दीन नायब सदर ग्रेटर हैदराबाद मिर्ज़ा शाकिर बैग सिटी सैक्रेटरी एहसान अली सय्यद लईक अलीनूर अल्लाह हुसैनी मुजाहिद और मुहम्मद शाहिद भी इस मौक़ा पर मौजूद थी।

वक़ार हुसैन ने कहाकि 26जुलाई को इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग का एक वफ़द अबदुलक़दीर के लवाहिक़ीन के हमराह अहमद अल्लाह से मुलाक़ात करते हुएसाबिक़ा कांस्टेबल की सेहत में तशवीश नाक हद तक गिरावट के मुताल्लिक़ वाक़िफ़करवाएगा। उन्हों ने कहाकि गवर्नर और चीफ़ मिनिस्टर को भी रिहाई का मुतालिबा करते हुए मुक्तो बात रवाना किए जाएंगी।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि माह रमज़ान के बाद इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग जामिआ अंदाज़ में एहितजाजी प्रोग्राम मुनाक़िद करने की लायेहा-ए-अमल तैय्यार कर रही है ।

TOPPOPULARRECENT