Tuesday , July 17 2018

अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद अकबरबाग़, अहलिया आज़मपूरा से उम्मीदवार

हैदराबाद 17 जनवरी :मजलिस बचाओ तहरीक की क़ियादत ने एक अहम तरीन फ़ैसला करते हुए बलदी हलक़ा आज़मपूरा और बलदी हलक़ा अकबरबाग़ से अपने उम्मीदवारों का एलान कर दिया है।

तर्जुमान तहरीक मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत सदर मजलिस बचाओ तहरीक डॉ क़ायम ख़ां ने जमात के सीनियर रफ़क़ा से बात चित के बाद महफ़ूज़ किए गए बलदी हलक़ा आज़मपूरा से अमजदउल्लाह ख़ां ख़ालिद साबिक़ कारपोरीटर आज़मपूरा की अहलिया अस्मा ख़ातून को उम्मीदवार बनाने का फ़ैसला किया है जब कि तहरीक की तरफ से अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद को बलदी हलक़ा अकबरबाग़ से उम्मीदवार बनाने का फ़ैसला किया है।

सदर तहरीक क़ायम ख़ां ने बताया कि जिन लोगों ने हलक़ा आज़म पूरा को महफ़ूज़ करने की साज़िश रची थी उन्हें तहरीक की तरफ से बेहतर जवाब दिया जाएगा। उन्होंने कहा कि बरसर-ए-इक्तदार जमातों से मिलकर साज़िश करने वालों को अवाम माफ़ नहीं करेंगे बल्कि राय दही के ज़रीये इस साज़िश के तैयार कुनुन्दगान को जवाब देंगे।

क़ायम ख़ां ने कहा कि ग़ाज़ी मिल्लत मुहम्मद अमान उल्लाह ख़ां का घराना मिल्लत के लिए क़ुर्बानियां देने वाला घराना है और ये घराना उम्मते मुस्लिमा की ख़िदमत के लिए हमावक़त सरगर्म रहा है और रहेगा।

TOPPOPULARRECENT