Monday , November 20 2017
Home / Hyderabad News / अमनो ज़ब्त की बहाली हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह

अमनो ज़ब्त की बहाली हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी के टी रामा राव ने कहा कि हैदराबाद में अमनो ज़ब्त की बहाली हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह है और इस सिलसिला में महकमा पुलिस को तमाम असरी आलात से लैस किया जा रहा है। के टी आर ने आज चंदा नगर पुलिस स्टेशन के हदूद में नए नसब कर्दा 77 सी सी टी वी कैमरों का इफ़्तिताह किया।

इस मौक़ा पर मुख़ातब करते हुए के टी आर ने कहा कि हैदराबाद में जुमला 10,000 सी सी टी वी कैमरे नसब किए जा रहे हैं ताकि अमनो ज़ब्त की सूरते हाल पर क़ाबू पाने में मदद मिले। उन्होंने कहा कि शहर का कोई भी इलाक़ा पुलिस की निगाह से ओझल नहीं रहेगा और सी सी कैमरों के ज़रीए ग़ैर समाजी अनासिर की सरगर्मीयों पर नज़र रखने में मदद मिलेगी।

उन्होंने कहा कि जराइम की रोक-थाम पर क़ाबू पाने में सी सी कैमरों की तंसीब मुआविन साबित होगी। उन्होंने बताया कि शहर के बाअज़ इलाक़ों में सी सी कैमरों के ज़रीए मुजरिमीन को पकड़ने में मदद मिली है और कई मुक़द्दमात को बाआसानी हल कर लिया गया।

उन्होंने कहा कि ग़रीबों की भलाई के लिए डबल बेडरूम्स मकानात की तामीर की स्कीम का आग़ाज़ किया गया है और अंदरून एक साल हैदराबाद में एक लाख मकानात की तामीर का मन्सूबा है।

TOPPOPULARRECENT