Wednesday , May 23 2018

अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी के लिए चौकसी की हिदायत

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज चीफ़ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती और पुलिस के आला ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो रियासत में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी को यक़ीनी बनाने के लिए चौकस रहें। चीफ़ मिनिस्टर ने आला सतही मीटिंग में रियासत में

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज चीफ़ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती और पुलिस के आला ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो रियासत में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी को यक़ीनी बनाने के लिए चौकस रहें। चीफ़ मिनिस्टर ने आला सतही मीटिंग में रियासत में अमन-ओ-अमान की सूरत-ए-हाल और खासतौर पर हैदराबाद और सिकंदराबाद में गणेश उतसो तक़ारीब के पेशे नज़र सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने बताया जाता हैके पुलिस ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो दोनों शहरों में अमन वज़बत की सूरत-ए-हाल की बरक़रारी और तहवार के पुरअमन इनइक़ाद को यक़ीनी बनाईं।

उन्होंने तहवार के सिलसिले में ट्रैफ़िक के बाआसानी बहाव‌ को यक़ीनी बनाने के लिए मुतबादिल इंतेज़ामात करने और ए पी एन जी औज़ की हड़ताल और रियासत में जारी दुसरे एजीटशन के पस-ए-मंज़र में हंगामी ख़िदमात की फ़राहमी के लिए भी तैयार रहने ओहदेदारों को हिदायत दी।

चीफ़ मिनिस्टर ने अमन-ओ-ज़बत के इलावा मुत्तहदा .आंध्र और अलहदा तेलंगाना के हक़ में जारी एहतेजाज के साथ साथ बारिश की सूरत-ए-हाल, ज़ख़ाइर आब में पानी के बहाव‌ में इज़ाफ़ा, बर्क़ी पैदावार और ज़रई सरगर्मीयों के बारे में भी आला ओहदेदारों के साथ मुशावरत की।

उन्होंने रियासत के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में जारी बारिश के पेशे नज़र ज़िला कलेक्टरस और हुक्काम को हिदायत दी कि किसानों को तमाम दरकार इमदाद फ़राहम की जाये ताकि जारीया साल ज़रई पैदावार में इज़ाफ़ा हो।

TOPPOPULARRECENT