Friday , December 15 2017

अमन की बरक़रारी के लिए मूसिर इक़दामात

अनक़रीब मुनाक़िद शुदणी चुनाव से पहले और माबाद चुनाव भी अवाम अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में तआवुन करें। इस बात का इज़हारे ख़्याल ज़िला मेदक एस पी शम्मो शि बाजपाई ने मुस्तक़र तो पर इन में मुक़ामी अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए किया और उ

अनक़रीब मुनाक़िद शुदणी चुनाव से पहले और माबाद चुनाव भी अवाम अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में तआवुन करें। इस बात का इज़हारे ख़्याल ज़िला मेदक एस पी शम्मो शि बाजपाई ने मुस्तक़र तो पर इन में मुक़ामी अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए किया और उन्होंने कहा कि आने वाले चुनाव को मूसिर तरीके कार के अलावा अमन-ओ-अमान की हर ज़रूरी ज़ाबता अख़लाक़ के दायरे में महिकमा पुलिस की तरफ से ज़रूरी इक़दामात किए जा रहे हैं।

शम्मो शि बाचपाई ई ने इस ज़िमन में कहा कि अनक़रीब होने वाले मुंसिपल और आम चुनाव को पुरअमन तौर पर मुनाक़िद करने के लिए ज़िला मेदक में मज़ीद पुलिस को तलब की जाएगी।

उन्होंने बताया कि ज़िला मेदक के कुल पुलिस स्टेशनों में फ़िलहाल 200 पुलिस कांस्टेबल की जायदादें मख़लवा है। शम्मो शि बाजपाई ने कहा कि वो फ़िलहाल अपना जायज़ा हासिल करने के बाद ज़िला के चंद पुलिस स्टेशनों की कारकर्दगी के अलावा पुलिस ओहदेदारों को हिदायत भी दी और बताया कि पुलिस डयूटी को फ़र्ज़शनासी और ख़ुद आत्मारी के अलावा सचिन लगन से अपना किरदार निभाने पर ही अवाम में एक नुमायां मुक़ाम बना सकते हैं।

उन्होंने कहा कि अनक़रीब तोपरान पुलिस डेविझन के अलावा सिद्दिपेट पुलिस डेवेझन के तहत स्टेशनों का दौरा करेंगी और अमला कारकर्दगी और आने वाले चुनाव के पेशे नज़र पुलिस को मूसिर तरीका-ए-कार से पुरअमन चुनाव के लिए जायज़ा इजलासों के ज़रीये मश्वरा देंगी।

उन्होंने ये भी बताया कि वो अवामी मसाइल की यकसूई के लिए हफ़्ते के 7 दिन और 24 घंटे अवाम के दर पेश मसाइल की यकसूई के लिए अवाम की ख़ातिर सरगर्म अमल रहेंगी।

इस मौके पर उनके हमराह तोपरान सर्किल इन्सपेक्टर ,गजवील सर्किल इन्सपेक्टर संजय कुमार इंजन रेड्डी और पुलिस सब इन्सपेक्टर चेगंटा मौजू था।

TOPPOPULARRECENT