Monday , December 18 2017

अमन की बरक़रारी हर शहरी की ज़िम्मेदारी

बोधन 13 जुलाई:कल शाम डक्टर अल्लामा इक़बाल उर्दू घर बोधन में महिकमा पुलिस की तरफ से मुनाक़िदा अमन कमेटी कि मीटिंग से सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस ज़िला निज़ाम आबाद के वि मोहन राव‌ ने मुख़ातब करते हुए कहा कि ज़बान, मज़हब चाहे कुछ भी हो लेकिन हर

बोधन 13 जुलाई:कल शाम डक्टर अल्लामा इक़बाल उर्दू घर बोधन में महिकमा पुलिस की तरफ से मुनाक़िदा अमन कमेटी कि मीटिंग से सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस ज़िला निज़ाम आबाद के वि मोहन राव‌ ने मुख़ातब करते हुए कहा कि ज़बान, मज़हब चाहे कुछ भी हो लेकिन हर एक हिन्दुस्तानी शहरी को अपने इलाके में अमन बरक़रार रखने की मुकम्मिल ज़िम्मेदारी निभाना होगा।

उन्होंने कहा कि मुख़्तलिफ़ मज़ाहिब से ताल्लुक़ रखने वाले हर एक शहरी को एक दूसरे के मज़हब का एहतेराम करना चाहीए जिस के बाइस क़ौमी यकजहती को तक़वियत हासिल होती है।

उन्होंने कहा कि आपस में बुग़ज़-ओ-नफ़रत रखने वाले अफ़राद को सिवाए नुक़्सानात के कुछ हासिल नहीं होगा। उन्होंने कहा कि एक दूसरे शख़्स के दरमयान इख़तेलाफ़ात पैदा करने की कोशिश करने वालों के ख़िलाफ़ पुलिस सख़्त कार्रवाई करेगी।

उन्होंने कहा कि फ़िर्कावाराना फ़साद बरपा करने की कोशिश करने वालों का नाम अगर एक मर्तबा पुलिस के रिकार्ड में शामिल होजाए तो फिर उस फ़र्द को सारी ज़िंदगी सजा भुगतना पड़ेगा।

उन्होंने कहा कि साबिक़ में यहां हुए फ़सादाद में मुलव्वस अफ़राद के नाम पुलिस में दर्ज हैं। मुस्लिम शहरीयों से उन्होंने ख़ाहिश की के माह रमज़ान के दौरान फ़ाज़िल औक़ात में इबादत करते हुए अपनी नेकियों में इज़ाफ़ा करें।

उन्होंने कहा कि वक़्त बेवक़त रातों के औक़ात में ग़ैर ज़रूरी सड़कों पर गशत करने वाले अफ़राद के ख़िलाफ़ पुलिस सख़्त कार्रवाई करेगी।

इलेक्ट्रिकल इंजिनियर ने अपने ख़िताब में बताया कि शहर में चौबीस घंटे बर्क़ी सरबराही रहेगी। उन्होंने कहा कि ग़ैर मजाज़ तरीके से बर्क़ी हासिल करने वालों के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई की जाएगी।

इस मीटिंग से कमिशनर बलदिया प्रसाद राव‌, तहसीलदार राजेश्वर और दुसरे मुअज़्ज़िज़ शहरीयों ने भी मुख़ातिब किया। उर्दू घर कमेटी के चैरमैन मुहम्मद इबराहीम साबिक़ अरकान बलदिया शेख़ वहीद और सयद रफ़ी उद्दीन , डक्टर शेवा पा, राजू, मुहम्मद ग़ौस उद्दीन शुक्र नगरी कामरेड गंगाधर और दुसरें ने शिरकत की

TOPPOPULARRECENT