Monday , December 18 2017

अमन के लिए तालिबान से राबिता मुश्किल लेकिन फ़ायदेमंद

न्यूयार्क, 16 दिसंबर: (एजेंसी) मुस्ताफ़ी होने वाले पाकिस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान के लिए अमेरीकी नुमाइंदे मार्क गिरा समीन ने कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान में अमन के लिए तालिबान से राबिता इंतिहाई मुश्किल है लेकिन ये फ़ायदेमंद भी है।पाकिस्

न्यूयार्क, 16 दिसंबर: (एजेंसी) मुस्ताफ़ी होने वाले पाकिस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान के लिए अमेरीकी नुमाइंदे मार्क गिरा समीन ने कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान में अमन के लिए तालिबान से राबिता इंतिहाई मुश्किल है लेकिन ये फ़ायदेमंद भी है।पाकिस्तान अफ़्ग़ान अमन अमल में मदद कर रहा है।

एक अमेरीकी टी वी को इंटरव्यू में मार्क गिरा समीन का कहना था कि लड़ाई के साथ मुज़ाकरात का होना इंसानी जानों के ज़ाया को कम करने के लिए ज़रूरी होता है। उन्होंने दीगर अमेरीकी नुमाइंदों के साथ मिलकर अफ़्ग़ान हुकूमत और तालिबान के दरमियान बातचीत के लिए राह हमवार की।

एक सवाल पर गिरा समीन ने कहा कि पाकिस्तान अफ़्ग़ान अमन अमल में मदद कर रहा है जो काबिल ए ज़िक्र तबदीली का इशारा है।एक साल पहले तक अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान और अमेरीका का अमन मुज़ाकरात के लिए कोई बाक़ायदा रास्ता नहीं था। तीनों मुल्कों के नुमाइंदों की मुतअद्दिद मुलाक़ातों और कोशिशों से ताल्लुक़ात उस्तिवार हुए और अमन मुज़ाकरात का अमल शुरू हुआ।

अमेरीकी क़ासिद ने कहा कि पाकिस्तान जानता है कि अफ़्ग़ानिस्तान में अबतरी इसके लिए भी नुक़्सानदेह है।

TOPPOPULARRECENT