Wednesday , September 26 2018

अमरनाथ यात्रा को ख़तरे की बातें गै़रज़रूरी: उमर अबदुल्लाह

श्रीनगर।24जून ( पी टी आई) वादी कश्मीर में सयाहत की बिरादरी में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला और सरबराह फ़ौज के सालाना अमरनाथ यात्रा को ख़तरा लाहक़ होने की बातों पर ईज़हार-ए-तशवीश किया है । सरबराह फ़ौज जनरल बिक्रम सिंह ने कल कहा था कि अमरनाथ यात

श्रीनगर।24जून ( पी टी आई) वादी कश्मीर में सयाहत की बिरादरी में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला और सरबराह फ़ौज के सालाना अमरनाथ यात्रा को ख़तरा लाहक़ होने की बातों पर ईज़हार-ए-तशवीश किया है । सरबराह फ़ौज जनरल बिक्रम सिंह ने कल कहा था कि अमरनाथ यात्रा को दहश्तगरदों के हमलों का ख़तरा है ।

सदर सयाहत एजैंट एसोसीएशन‌ कश्मीर के सदर ने कहा कि हुकूमत और सयान्ती महिकमा अमरनाथ यात्रा के रास्तों पर हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात यात्रियों की आमद से कई माह क़बल शुरू करचुके हैं । अब इस बारे में शोर-ओ-गुल करना बेमानी है । ऐसा कश्मीरीयों को बदनाम करने केलिए किया जा रहा है और हम उसकी मज़म्मत करते हैं ।

तंबू के अंदेशों की ताईद करते हुए सदर कश्मीर होटल‍ और‌ रेसटोरेंनट एसोसीएशन‌ शौकत चौधरी ने कहा कि ये बयानात वादी कश्मीर की सनअत सयाहत पर तबाहकुन असर मुरत्तिब करेंगे । कश्मीरी सालाना अमरनाथ यात्रा के इस्तिक़बाल के तवील अर्से से तैय्यारीयां करते हैं । इस किस्म के बयानात उन्हें बदनाम करने के मक़सद से दिए जा रहे हैं । कश्मीर हाउस बूट्स एसोसीएशन‌ के सदर अज़ीज़ तोमान ने अंदेशा ज़ाहिर किया कि कश्मीरी हमेशा इंसानी इक़दार और मज़ाहिब का एहतेराम करते हैं इस किस्म के बयानात उनकी ग़लत तस्वीर पेश करेंगे ।

हालाँकि वादी कश्मीर में मज़हबी हम आहंगी पाई जाती है जो अमरनाथ यात्रा ख़ैर भवानी और सिख बिरादरी के मुख़्तलिफ़ तहवारों के मौक़े पर देखी जा सकती है ।चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर उमर अबदुल्लाह पहले ही कह चुके हैं कि अमरनाथ यात्रा को जारीये साल किसी इज़ाफ़ा ख़तरा की माज़ी की बनिसबत इत्तेला नहीं मिली है और इस किस्म के बयानात ग़ैर ज़रूरी हैं ।

TOPPOPULARRECENT