Monday , July 23 2018

अमरावती संगे बुनियाद तक़रीब में नरेंद्र मोदी,केजरीवाल मदऊ

हैदराबाद 15 अक्टूबर: चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने अपने क़ियाम दिल्ली के मौके पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की और उन्हें 22 अक्टूबर को अमरावती में रियासत आंध्र प्रदेश की राजधानी के संग-ए-बुनियाद रखने की तक़रीब में शिरकत की दावत दी।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने चंद्रबाबू नायडू की दावत क़बूल की। क़ब्लअज़ीं चंद्रबाबू नायडू ने स्वच्छ भारत के लिए तशकील दी गई सब कमेटी की तरफ से मुरत्तिब करदा रिपोर्ट दुसरे अरकाने कमेटी के हमराह वज़ीर-ए-आज़म को पेश की। जिस पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने चंद्रबाबू नायडू की ज़बरदस्त सताइश की।

वज़ीर-ए-आज़म के साथ एल के अडवानी, राजनाथ सिंह मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला, अरूण जेटली और दुसरे अहम क़ाइदीन को मदऊ किया गया है और उन तमाम ने शिरकत से इत्तिफ़ाक़ किया है। इसी दौरान बताया गया हैके चीफ़ दिल्ली केजरीवाल ने ए पी भवन पहुंच कर एन चंद्रबाबू नायडू से मुलाक़ात की और इस मुलाक़ात के दौरान चंद्रबाबू नायडू ने अपने हम मन्सब चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली को राजधानी की तक़रीब संग-ए-बुनियाद में शिरकत की दावत दी। केजरीवाल ने इस दावत को क़बूल करते हुए तक़रीब में शिरकत से इत्तिफ़ाक़ किया।

TOPPOPULARRECENT