Friday , January 19 2018

अमरीकाः तशद्दुद में कमी, फिर भी रोजाना 44 क़त्ल

एक ताज़ा तहक़ीक़ से इन्किशाफ़ हुआ है कि अमरीका में गुज़िश्ता तीस बरसों के मुक़ाबले में क़त्ल और तशद्दुद की वारदातों में कमी नोट की गई है लेकिन फिर भी इस की सतह काफ़ी बुलंद है और मुल्क भर में यौमिया 44 अफ़राद क़त्ल कर दिए जाते हैं।

अमरीकन मेडिकल एसोसीएशन के जर्नल JAMA की ताज़ा तहक़ीक़ के नताइज के मुताबिक़ 1980 से 2013 के बाद क़त्ल की वारदातों में निस्फ़ से ज़ाइद फ़ीसद कमी वाक़े हुई है।

ताहम तशद्दुद के वाक़ियात में कमी के बावजूद अमरीका में सालाना सोला हज़ार जब कि यौमिया चवालीस अफ़राद तक क़त्ल कर दिए जाते हैं। इस तहक़ीक़ के मुताबिक़ ग़ैर हिस्पानवी स्याह फ़ाम अमरीकीयों में क़त्ल की वारदातों की शरह सबसे ज़्यादा है।

अगर्चे अमरीका भर में इन्सानों को क़त्ल करने की शरह में कमी ज़रूर हुई है लेकिन बड़े बड़े शहरों में रवां बरस ऐसे वाक़ियात में इज़ाफ़ा भी नोट किया गया है।

आदादो शुमार के मुताबिक़ वाशिंगटन में रवां बरस 87 अफ़राद को क़त्ल करने के वाक़ियात रिपोर्ट हो चुके हैं जब कि गुज़िश्ता बरस वहां इन केसों की तादाद 69 थी।

बैल्टीमोर में सिर्फ जुलाई के माह में ही क़त्ल की 45 वारदातें हुईं, 1972 के बाद किसी एक माह में किसी एक शहर में होने वाले क़त्ल की कार्यवाईयों के बाद सबसे ज़्यादा हैं।

TOPPOPULARRECENT