Wednesday , December 13 2017

अमरीका की हिंद को मुशतर्का मिज़ाईल निज़ाम की पेशकश

वाशिंगटन । 19 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीका ने अपने F-35 फिफ्थ जनरेशन लड़ाका जेट तय्यारों को फ़रोख़त करने की पेशकश के चंद हफ़्ते बाद ही आज कहा कि वो हिंदूस्तान के साथ बालसटक मिज़ाईल शील्ड की मुशतर्का तौर पर तय्यारी केलिए खुला ज़हन रखता है

वाशिंगटन । 19 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीका ने अपने F-35 फिफ्थ जनरेशन लड़ाका जेट तय्यारों को फ़रोख़त करने की पेशकश के चंद हफ़्ते बाद ही आज कहा कि वो हिंदूस्तान के साथ बालसटक मिज़ाईल शील्ड की मुशतर्का तौर पर तय्यारी केलिए खुला ज़हन रखता है । ये पेशकश डिप्टी अस्सिटैंट सैक्रेटरी आफ़ डीफ़ैंस राबर्ट शेअर ने की है । जिन्हों ने कहा कि हिंद ।

अमरीका दिफ़ाई रवाबित ना सिर्फ ख़ित्ता की सलामती और इस्तिहकाम केलिए बल्कि आलमी सतह पर भी कीमती और कलीदी हैं । उन्हों ने पी टी आई को इंटरव्यू में कहा कि हम इस मुआमले में वाक़ई खुला ज़हन रखते हैं और ये एसा मुआमला है जिस के ताल्लुक़ से हम हिंदूस्तान की मर्ज़ी मालूम करने के ख़ाहिशमंद हैं।

अगर वो मिज़ाईल डीफ़ैंस निज़ाम की मुशतर्का तैय्यारी केलिए तैय्यार हैं तो इस पर बातचीत होसकती है। अमरीकी महिकमा दिफ़ा पीनटगान के एक आला ओहदेदार ने तसदीक़ की है कि बालसटक मीज़ाइलों से दिफ़ा के निज़ाम की मुशतर्का तैय्यारी के हवाले से दोनों मुल्कों के दरमयान बातचीत होती रही है और अगर हिंदूस्तान आमादा हो तो फिफ्थ जनरेशन F-35 लड़ाका तय्यारों की फ़राहमी के साथ साथ मिज़ाईल डीफ़ैंस शील्ड पर भी बातचीत दुबारा शुरू होसकती है।

सदर बराक ओबामा की ताज़ा दिफ़ाई हिक्मत-ए-अमली का तज़किरा करते हुए जिस में अमरीका ने ख़ुद को हिंदूस्तान के साथ तवील मुद्दती दिफ़ाई रिश्ते का पाबंद अह्द ज़ाहिर किया है , पेनटगान के ओहदेदार ने कहा कि अमरीका F-35 और मीज़ाईल शिकन निज़ाम के बारे में नई दिल्ली के साथ बात चीत का यक़ीनी तौर पर ख़ैरमक़दम करेगा ।

TOPPOPULARRECENT