Tuesday , December 19 2017

अमरीका ने ईरान पर मज़ीद (एक्स्ट्रा) पाबंदीयां आइद कर दिए

अमरीका ने ईरान को उस के न्यूकलीयाई प्रोग्राम से बाज़ रखने के लिए अपनी एक और कोशिश के तहत इस के ख़िलाफ़ मज़ीद (एक्स्ट्रा) पाबंदीयों का ऐलान किया है। दूसरी तरफ़ ईरान ने अपने इस मौक़िफ़ का इआदा किया (दुहराया) कि पुरअमन मक़ासिद के लिए

अमरीका ने ईरान को उस के न्यूकलीयाई प्रोग्राम से बाज़ रखने के लिए अपनी एक और कोशिश के तहत इस के ख़िलाफ़ मज़ीद (एक्स्ट्रा) पाबंदीयों का ऐलान किया है। दूसरी तरफ़ ईरान ने अपने इस मौक़िफ़ का इआदा किया (दुहराया) कि पुरअमन मक़ासिद के लिए न्यूकलीयाई तवानाई हासिल करना इस का हक़ है और उन पाबंदीयों का उस पर कोई असर नहीं होगा।

अमरीका का इल्ज़ाम है कि ताज़ीरात से बचने की कोशिश में ईरान के ज़ाइद अज़ 50 कंपनीयों और बैंकों को इस्तिमाल कर रहा है, जिस अमल को रोकने के लिए अमरीका ने ईरान पर मज़ीद (एक्स्ट्रा) पाबंदीयां आइद कर दी हैं। । जिन अफ़राद को ब्लैक लिस्ट किया गया है इन में ऑस्ट्रिया के शहरी डेनीयल फ़रोश, पासदरान इन्क़िलाब के नेवी कमांडर अली फ़दवाए, सोफ्ट वेअर इंजीनियर हामिद रज़ा और ईरानी जौहरी प्रोग्राम में सपलायर के तौर पर काम करने वाले हुसैन तानीदा शामिल हैं।

जिन अफ़राद और कंपनीयों के ख़िलाफ़ ये क़दम उठाया गया है उन्हें अमरीका ईरानी हुकूमत की सरपरस्ती में हथियारों के फैलाव के नेटवर्क का हिस्सा क़रार देता है।

TOPPOPULARRECENT