Friday , December 15 2017

अमरीका में ज़ाइद अज़ दो लाख नई मुलाज़मतों के मवाक़े

वाशिंगटन। 8 जनवरी (पी टी आई) अमरीकी सदर बारक ओबामा इस बात पर बेहद मसरूर हैं कि मुल्क में 2 लाख मुलाज़मतों के नए मवाक़े पैदा हुए हैं और बेरोज़गारी की शरह इन्हितात पज़ीर है लिहाज़ा अब ये कहना बेजा ना होगा कि अमरीकी मईशत सही सिम्त गामज़

वाशिंगटन। 8 जनवरी (पी टी आई) अमरीकी सदर बारक ओबामा इस बात पर बेहद मसरूर हैं कि मुल्क में 2 लाख मुलाज़मतों के नए मवाक़े पैदा हुए हैं और बेरोज़गारी की शरह इन्हितात पज़ीर है लिहाज़ा अब ये कहना बेजा ना होगा कि अमरीकी मईशत सही सिम्त गामज़न है। कनज़्यूमर फ़ीनानस प्रोटेक्शन ब्यूरो में ताज़ा तरीन आदाद-ओ-शुमार जारी करते हुए कहा कि मिस्टर ओबामा ने कहा कि हमें ये मालूम हुवा कि गुज़श्ता माह अमरीका में 2,12,000 नई मुलाज़मतों के मवाक़े पैदा हुए हैं।

मजमूई तौर पर 2011-में ख़ानगी शोबा में ज़ाइद मवाक़े पैदा हुए और 2005 से अब तक ये पहला मौक़ा है जब 2011-में मुलाज़मतों की इतनी ज़्यादा गुंजाइश पैदा हुई , वर्ना गुज़श्ता पाँच सालों से इस शोबा में कोई ख़ास पेशरफ़त नहीं हुई थी। आलमी मआशी बोहरान के दौरान अमरीका में 8 मिलयन मुलाज़मतें ख़तन होगई थीं लेकिन अब हालात बतदरीज बेहतरी की जानिब गामज़न हैं।

बेरोज़गारी का शिकार अब भी कई लोग हैं लेकिन उन की तादाद तशवीशनाक नहीं है।ओबामा ने अमरीकी कंपनीयों से अपील की कि वो मुलाज़मतों के मुआमले में अमरीकी शहरीयों को तर्जीह दें और आउट सोरसिंग की कोशिश ना करें।

TOPPOPULARRECENT