Thursday , December 14 2017

अमरीकी दानिश्वरों का पाकिस्तान में तालिबान केख़िलाफ़ खु़फ़ीया कार्रवाई का मुतालिबा

कराची 10 फरवरी(ए एफ पी) अमरीकी दानिश्वरों की तंज़ीम के सरबराह ने तजवीज़ पेश की है कि सदर ओबामा हिक्मत-ए-अमली तबदील कर के पाकिस्तान में सी आई ए के ज़रीये खु़फ़ीया कार्रवाई करें और तालिबान रहनमाओं को चुन चुन कर हलाक किया जाय। अमरीकी र

कराची 10 फरवरी(ए एफ पी) अमरीकी दानिश्वरों की तंज़ीम के सरबराह ने तजवीज़ पेश की है कि सदर ओबामा हिक्मत-ए-अमली तबदील कर के पाकिस्तान में सी आई ए के ज़रीये खु़फ़ीया कार्रवाई करें और तालिबान रहनमाओं को चुन चुन कर हलाक किया जाय। अमरीकी रोज़नामा वाशिंगटन टाईम्स में रिटायर्ड जनरल जान क्यूँ के हवाले से ख़बर में कहा गया है कि सदर ओबामा फ़ौरन अपनी हिक्मत-ए-अमली तबदील करें और पाकिस्तान में मौजूद तालिबान रहनमाओं को ख़तम करें।

इस के लिए ड्रोनज़ और दीगर तरीक़े इस्तिमाल किए जाएं जिस तरह गुज़श्ता दस बरस के दौरान मुख़्तलिफ़ हरबे इस्तिमाल करके अलक़ायदा के रहनमाओं को हलाक किया गया। उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान में इन एहदाफ़ के ख़िलाफ़ सी आई ए के ज़रीया खु़फ़ीया कार्रवाई की जाय । ताहम जनरल जैक के इस ब्यान पर वाईट हाउस के तर्जुमान ने तबसरे से इनकार करदिया। जनरल कईन का कहना था कि तालिबान अमरीका के दुश्मन हैं।

TOPPOPULARRECENT