अमरीकी नौजवान के हाथों वालदैन और बहन का क़त्ल

अमरीकी नौजवान के हाथों वालदैन और बहन का क़त्ल
अमरीका की जुनूबी रियासत में एक नौजवान ने रक़म के तनाज़े पर अपने वालदैन और नौ उम्र बहन को क़त्ल कर दिया। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ ओकलाबामा के नवाही इलाक़े के रिहायशी 19साला ऐलन हरोबी ने एतराफ़ किया है कि इस ने रक़म के मामूली तनाज़े के बाद अपन

अमरीका की जुनूबी रियासत में एक नौजवान ने रक़म के तनाज़े पर अपने वालदैन और नौ उम्र बहन को क़त्ल कर दिया। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ ओकलाबामा के नवाही इलाक़े के रिहायशी 19साला ऐलन हरोबी ने एतराफ़ किया है कि इस ने रक़म के मामूली तनाज़े के बाद अपने वालदैन और 17साला बहन को इस ख़्याल पर क़त्ल कर दिया था कि उन के बाद वो ख़ानदानी जायदाद का तन्हा वारिस होगा।

ज़िला दनकान के अटार्नी जैसन हिक्स ने सहाफ़ीयों को बताया कि ऐलन हरोबी पर अव्वल दर्जे के क़त्ल के तीन इल्ज़ामात के साथ मुक़द्दमा क़ायम किया गया है जिस पर उसे सज़ाए मौत भी दी जा सकती है। उन्होंने बताया कि मुल्ज़िम और कलाहामा शहर से जुनूब में 70 किलोमीटर दूर इलाक़े का साकिन है जिस ने अंधा धुंद फायरिंग से अपने बाप 50साला जान हरबी 8साला तक रहरबी और 17साला बहन कैथराइन को क़त्ल कर दिया था।

मुल्ज़िम का कहना था कि ऐलन हरबी ने अपने बाप को इस लिए क़त्ल किया कि इस ने बेटे को फुज़ूलखर्ची के बाइस माली मामलातों से अलग थलग कर दिया था।

Top Stories