Thursday , December 14 2017

अमरीकी फ़र्म से रिश्वत लेने के इल्ज़ाम में गोवा पुलिस की कार्रवाई

पनाजी: गोवा पुलिस ने आज लूईस बर्गर रिश्वत सतानी केस के सिलसिले में साबिक़ वज़ीर तामीरात-ए-आमा ( पीडब्ल्यू डी ) चर्चिल उलमाओ को गिरफ़्तार कर लिया है जबकि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डिगम्बर कामत को उनकी दरख़ास्त ज़मानत क़बल अज़ गिरफ़्तारी की मुख़ालिफ़त करते हुए गिरफ़्तार करने की तैयारी में है।

6साला चर्चिल उलमाओ को जिन्हें गोवा पुलिस की क्राईम ब्रांच ने जुनूबी गोवा के एक गाँव‌ अगासीम से हिरासत में लेकर कल रात अपनी तहवील में रखा , उन्होंने ये इद्दिआ किया कि वो बेक़सूर हैं और उनकी गिरफ़्तारी सियासी मुहर्रिकात पर मबनी है।ताहम रियासत में बी जे पी की ज़ेरे क़ियादत हुकूमत के चीफ़ मिनिस्टर लक्ष्मी कांत पार‌सीकर ने चर्चिल के इल्ज़ामात को मुस्तरद कर दिया है और बताया कि पुलिस ने अच्छा काम किया है और किसी को भी बख़्शा नहीं जाएगा जबकि पुलिस ने दावा किया है कि उलमाओ को ठोस सुबूत की बुनियाद पर गिरफ़्तार किया गया है।

पुलिस क्राईम ब्रांच के एक सीनियर ओहदेदार ने अपना नाम मख़फ़ी रखने की शर्त पर बताया कि इस केस में गिरफ़्तार दीगर मुल्ज़िमीन से पूछताछ में काबुल गिरफ़्तार सुबूत दस्तयाब होने पर उलमाओ को हिरासत में लिया गया है और हमें साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कामत से भी पूछताछ की ज़रूरत है।

मिस्टर कामत जो पेशरू कांग्रेस हुकूमत में वज़ीर थे पनाजी की अदालत में दरख़ास्त ज़मानत क़बल अज़ गिरफ़्तारी दाख़िल की है जिस पर कल समात होगी। पुलिस ओहदेदार ने बताया कि अदालत में कामत की दरख़ास्त ज़मानत की शदीद मुख़ालिफ़त की जाएगी। मिस्टर चर्चिल उलमाओ वाहिद सियासतदां हैं जिन्हें रिश्वत सतानी केस के सिलसिले में गिरफ़्तार किया गया है।

गुज़िश्ता हफ़्ते पुलिस ने कामत के अलावा उलमाओ से दो मर्तबा पूछताछ की थी जबकि डिगम्बर कामत साल2007से 2012 तक रियासत के चीफ़ मिनिस्टर थे। क़ब्लअज़ीं क्राईम ब्रांच ने मज़कूरा केस में आनंदवा चासनदर साबिक़ डायरैक्टर JICA। इमदादी प्रोजेक्ट बराए गोवा और लूईस बर्गर के साबिक़ नायब सदर बर्गर सीतकम महंती को गिरफ़्तार किया था।

ये स्कैंडल न्यूजर्सी में वाक़्य कन्सलटेंसी फ़र्म से जिसने जापान इंटरनेशनल कवापरययशन एजेन्सी फंडिंग के तहत वाटर प्रोजेक्ट के लिए कन्सलटेंसी हासिल करने के लिए भारी रिश्वत दी थी। ये स्कैंडल 976,630 अमरीकी डॉलर्स का बताया जाता है।

TOPPOPULARRECENT