अमरीकी मेज़बानी में अमरीका – अफ़्रीक़ा चोटी कान्फ़्रैंस

अमरीकी मेज़बानी में अमरीका – अफ़्रीक़ा चोटी कान्फ़्रैंस
सदर अमरीका बराक ओबामा ने बर्रे आज़म अफ्रीका की तरक़्क़ी के लिए 3 रोज़ा अमरीका - अफ्रीका चोटी कान्फ़्रैंस में 33 अरब अमरीकी डॉलर्स इमदाद देने का त्यक्क़ुन दिया।

सदर अमरीका बराक ओबामा ने बर्रे आज़म अफ्रीका की तरक़्क़ी के लिए 3 रोज़ा अमरीका – अफ्रीका चोटी कान्फ़्रैंस में 33 अरब अमरीकी डॉलर्स इमदाद देने का त्यक्क़ुन दिया।

इस सरमायाकारी से अफ्रीका की तरक़्क़ी मुम्किन हो सकेगी। वो अमरीका की मेज़बानी में मुनाक़िदा अमरीका – अफ्रीका चोटी कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे जिस से अफ्रीकी क़ाइदीन की कसीर तादाद मौजूद थी। 50 से ज़्यादा अफ्रीकी ममालिक ने नुमाइंदगी की थी।

बराक ओबामा ने कहा कि ये सरमायाकारी इंतिहाई अहम है। इस से अफ्रीका में तरक़्क़ी के एक नए दौर का आग़ाज़ होगा। ओबामा ने कहा कि अमरीका, अफ्रीका की कामयाबी में एक अच्छा शराकतदार होगा।

ये मुसावात की बुनियाद पर तवील मुद्दती शराकतदारी होगी। अमरीका, अफ्रीका को अज़ीमतरीन वसीला समझता है। इस के अवाम उन की सलाहीयतें और क़ाबिलयतें एक असासा से कम नहीं।
इस के इलावा ये बर्रे आज़म नेचुरल रिशोर्सेस की दौलत से मालामाल है जिन्हें बर्रे आज़म की तरक़्क़ी के लिए इस्तेमाल किया जा सकता है।

Top Stories