Monday , December 18 2017

अमरीकी वस्त मुद्दती इंतिख़ाब में सदर ओबामा नाकाम

डेमोक्रेट्स के ख़िलाफ़ नाराज़गी की लहर के दरमियान पुरजोश रिपब्लिकन्स ने आज अमरीकी सिनेट का कंट्रोल 8 साल में पहली मर्तबा हासिल कर लिया और ऐवान नुमाइंदगान में अपनी अक्सरियत में इज़ाफ़ा भी कर लिया जबकि सदर बराक ओबामा की हैसियत अमलन ख़ा

डेमोक्रेट्स के ख़िलाफ़ नाराज़गी की लहर के दरमियान पुरजोश रिपब्लिकन्स ने आज अमरीकी सिनेट का कंट्रोल 8 साल में पहली मर्तबा हासिल कर लिया और ऐवान नुमाइंदगान में अपनी अक्सरियत में इज़ाफ़ा भी कर लिया जबकि सदर बराक ओबामा की हैसियत अमलन ख़ामोश तमाशाई की हो गई है।

मआशी अदम इत्मीनान और सदर के तएं ब्रहमी का भरपूर सियासी फ़ायदा उठाते हुए रिपब्लिकन्स ने नॉर्थ कैरोलीना, कोलोराडो, आईवा, वेस्ट वर्जीनिया, आर कंसास, मोंटाना और साउथ डकोटा में डेमोक्रेट्स की सिनेट नशिस्तें छीन कर 2006 के बाद से पहली बार अपनी सिनेट अक्सरियत क़ायम करली है।

वस्त मुद्दती इलेक्शन जो रियासत दर रियासत और डिस्ट्रिक्ट दर डिस्ट्रिक्ट सियासी जंगो जदाल के तौर पर शुरू हुआ, वो ज़बरदस्त रिपब्लिकन फ़तह में तब्दील होकर इख़तेताम को पहूँचा है।

ऐसे मुक़ाबले जहां सख़्त मुसाबक़त की तवक़्क़ो की जा रही थी वहां ऐसा कुछ ना हुआ और डेमोक्रेट्स उम्मीदवारों को रिपब्लिकन्स के मुक़ाबिल कई जगह शिकस्त फ़ाश हो गई। इंतिख़ाबात ऐवान नुमाइंदगान की तमाम 435 नशिस्तों के लिए और सिनेट की 100 के मिनजुमला 36 और 50 अमरीकी रियासतों में से 36 में गवर्नर के इंतिख़ाब मुनाक़िद किए गए।

रिपब्लिकन्स ने 7 नशिस्तें हासिल किए जिस से उन्हें 100 रुक्नी सिनेट में 52 नशिस्तें मिल गई और अब उन्हें मज़ीद कई जीतने का मौक़ा मिल सकता है जबकि डेमोक्रेट्स को रिपब्लिकन्स की एक भी नशिस्त नहीं मिली।

ऐवान में रिपब्लिकन्स रिकॉर्ड 246 नशिस्तों तक पहुंचने या तजावुज़ करने की तरफ़ गामज़न हैं जो उन के नाम ज़ाइद अज़ 60 साल क़ब्ल सदर हैरी टरूमैन के नज़्मो नस्क़ के दौरान दर्ज था। और किसी उम्मीदवार को निस्फ़ से ज़्यादा वोट ना पड़ने की सूरत में वहां दोबारा इंतिख़ाबात का भी इमकान हो सकता है।

TOPPOPULARRECENT