Tuesday , December 12 2017

अमरीकी शट डाउन को ख़त्म करने सैंट में मुज़ाकरात

रिपब्लिकन और वाईट हाउज़ के बीच‌ बातचीत नाकाम

रिपब्लिकन और वाईट हाउज़ के बीच‌ बातचीत नाकाम

अमरीकी हुकूमत के शट डाउन को किस तरह ख़त्म किया जाये पर पेशरफ़त के लिए क़र्ज़ की हद को बढ़ाने के लिए मुज़ाकरात ग़ैर मुख़्ततम रहे। अब ये मसला सैंट से रुजू किया गया है। हाउज़ आफ़री पब्लिकनस और वाईट हाउज़ के बीच‌ बातचीत की नाकामी के बाद शट डाउन के मसले को सैंट के हवाले किया गया। सैंट में इतवार को भी सैशन मुनाक़िद किया गया।

सियासतदानों ने बेहस का आग़ाज़ किया है कि आख़िर ओबामा की परेशान हाल हुकूमत को मज़ीद परेशानीयों से किस तरह छुटकारा दिलाया जाये। मुल्क के क़र्ज़ को अदा करने के लिए हुकूमत की नाकामी के बाद इस बात की कोशिश की जा रही है कि इस क़र्ज़ की अदायगी के लिए कोई राह निकाली जाये। डैमोक्रेटिक और रिपब्लिकन क़ाइदीन ने सैंट में कल ही पहली मर्तबा रास्त बातचीत की थी लेकिन इस बोहरान को हल करने के लिए कोई छोटी से भी राह नहीं निकल सकी।

वर्ल्ड बैंक के सरबराह जमयांग कम ने कहा कि अमरीका इंतेहाई ख़तरनाक दौर में दाख़िल हो रहा है। सैंट अक्सरीयती लीडर हैरी रेद और सैनिट्री पब्लिकन लीडर मच मकोनल के बीच‌ हुई। जुलाई के बाद से इन दोनों के बीच‌ पहली मर्तबा दू ब दू बातचीत हुई है। 17अक्टूबर को अमरीका की तारीख़ में पहली मर्तबा क़र्ज़ की अदायगी में ताख़ीर के बाइस शट डाउन का ऐलान किया गया था। अगर दोनों ग्रुप के बीच‌ क़र्ज़ अदायगी मसले पर कोई मुआहिदा नहीं हुआ तो अमरीका को ग़ैरमामूली मुश्किलात का सामना करना पड़ेगा। इस से अंदरून-ए-मुल्क और बैरून-ए-मुल्क दोनों जगह अमरीका को मसाइल पैदा होंगे।

TOPPOPULARRECENT