Monday , December 11 2017

अमरीकी सरब्राही में हमले, सैंकड़ों सिवीलियन हलाक – रिपोर्ट

अमरीकी सरब्राही में शाम और इराक़ में सरगर्म शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलते इस्लामीया के ख़िलाफ़ किए जाने वाले फ़िज़ाई हमलों में मुम्किना तौर पर सैंकड़ों सिवीलियन हलाक हो चुके हैं।

ये बात एक मॉनीट्रिंग ग्रुप की तरफ़ से कल पैरी तीन अगस्त को बताई गई है। एयर वार्स नामी मॉनीट्रिंग ग्रुप की एक ताज़ा रिपोर्ट के मुताबिक़ ख़द्शा है कि 57 फ़िज़ाई हमलों में 459 आम शहरी हलाक हुए हैं जबकि फ्रेंडली फायरिंग के मुबैयना वाक़ियात में 48 अफ़राद की जान जा चुकी है।

एयर वार्स इस्लामिक स्टेट के ख़िलाफ़ की जाने वाले फ़िज़ाई हमलों की निगरानी कर रही है। इस रिपोर्ट में ये भी वाज़ेह किया गया है कि इन मालूमात की आज़ाद ज़राए से तसदीक़ नहीं हो पा रही क्योंकि जिन इलाक़ों में ये वाक़ियात रुनुमा हुए हैं, उन में से ज़्यादा तर इस्लामिक स्टेट के ज़ेरे क़ब्ज़ा हैं।

रिपोर्ट में मज़ीद बताया गया कि इत्तिहादियों के फ़िज़ाई हमलों में शहरीयों की मुबैयना हलाकतों के दावे तक़रीबन चौबीस घंटों के दौरान सामने आते हैं।

मज़ीद ये कि ऐसे मौक़ा पर बैनुल अक़वामी दस्तों की जानिब से ऐसी हलाकतों को मुस्तरद करना या तादाद कम बताना एक लिहाज़ से समझ में आता है, क्योंकि इस तरह इस्लामिक स्टेट और इसी तरह के दीगर अस्करीयत पसंद ग्रुपों को अपने प्रापेगंडे को फ़रोग़ देने का मौक़ा मिल जाता है।

TOPPOPULARRECENT