Saturday , December 16 2017

अमारात क्रिकेट बोर्ड को हिंदुस्तान के फ़ैसले का इंतिज़ार

बी सी सी आई ने इंडियन प्रीमियर लीग के सातवें ऐडीशन के ज़्यादा तर मुक़ाबले हिंदुस्तान में ही कराए जाने का ऐलान कर दिया है, इसके बाद ईवंट की मेज़बानी के हवाले से सूरत-ए-हाल तबदील होचुकी है। पहले जुनूबी अफ़्रीक़ा को पहली पसंद क़रार दिया जा र

बी सी सी आई ने इंडियन प्रीमियर लीग के सातवें ऐडीशन के ज़्यादा तर मुक़ाबले हिंदुस्तान में ही कराए जाने का ऐलान कर दिया है, इसके बाद ईवंट की मेज़बानी के हवाले से सूरत-ए-हाल तबदील होचुकी है। पहले जुनूबी अफ़्रीक़ा को पहली पसंद क़रार दिया जा रहा था लेकिन अब वो आई पी एल के महज़ चंद मुक़ाबलों की मेज़बानी में दिलचस्पी नहीं रखता लिहाज़ा में मुत्तहदा अरब इमारात के क्रिकेट बोर्ड को आई पी एल की मेज़बानी की हवाले से बी सी सी आई के फ़ैसले का इंतिज़ार है।

एक रिपोर्ट के मुताबिक़ बोर्ड वजीरे दाख़िला के साथ सलाह‌ कर रहा है कि हिंदुस्तान में मैदानों का इंतिख़ाब किया जाये और आई पी एल के शैडूल का ऐलान किया जाये। मुल्क में होने वाले इंतिख़ाबात के बाइस इंडियन प्रीमियर लीग के कुछ मुक़ाबले मुल्क से बाहर कराए जाएंगे।

इस मक़सद के लिए हिंदुस्तान को बंगलादेश और यू ए ई में से किसी एक मुल्क का इंतिख़ाब करना है। बी सी सी आई की ये भी कोशिश है कि आई पी एल के ज़्यादा तर मैचस‌ मुल्क में ही कराए जाएं। इसी वजह से बोर्ड सलाह‌ कर रहा है ताकि जहां इंतिख़ाबात पहले ख़त्म होजाएं वहां आई पी एल खेल‌ किया जा सके। यू ए ई के क्रिकेट बोर्ड का कहना है कि अगर हिंदुस्तान आई पी एल के मुक़ाबलों की मेज़बानी देता है तो मुत्तहदा अरब अमारात इस के लिए तैयार है।

TOPPOPULARRECENT