Monday , December 18 2017

अमित शाह पर इलेक्शन कमीशन के फ़ैसले बद बख्ताना :समाजवादी पार्टी

अप्रैल बी जे पी क़ाइद अमित शाह के इंतेख़ाबी मुहिम में शिरकत की इजाज़त बहाल करने के इलेक्शन कमीशन के फ़ैसले को बद बख्ता ना क़रार देते हुए समाजवादी पार्टी क़ाइद ने आज कहा कि ये पार्टी के क़ाइद मुहम्मद आज़म ख़ान के साथ ना इंसाफ़ी है। पार्टी

अप्रैल बी जे पी क़ाइद अमित शाह के इंतेख़ाबी मुहिम में शिरकत की इजाज़त बहाल करने के इलेक्शन कमीशन के फ़ैसले को बद बख्ता ना क़रार देते हुए समाजवादी पार्टी क़ाइद ने आज कहा कि ये पार्टी के क़ाइद मुहम्मद आज़म ख़ान के साथ ना इंसाफ़ी है। पार्टी के तर्जुमान राजिंदर चौधरी ने कहा कि अमित शाह की इन्फ़िरादी मुहिम पर आइद इमतिना की बरख़ास्तगी हमारे सीनियर क़ाइद मुहम्मद आज़म ख़ान के साथ ना इंसाफ़ी है हम इलेक्शन कमीशन का एहतेराम करते हैं उसको अपने फ़ैसले पर नज़र-ए-सानी करते हुए आज़म ख़ान पर आइद इमतिना भी बरख़ास्त करना चाहिए।

उन्होंने कहा कि अमित शाह फ़िर्कापरस्ती का चेहरा हैं। जबकि समाजवादी पार्टी क़ैद-ए-आज़म ख़ान सैकूलारिज़म का चेहरा हैं। उन्हें इंतेख़ाबी मुहिम में शिरकत की इजाज़त देनी चाहिए । उन्होंने कहा कि हम कमीशन से दरख़ास्त कररहे हैं कि वो अपने फ़ैसले पर नज़र-ए-सानी करें।

आज़म ख़ान और अमित शाह दोनों पर इलेक्शन कमीशन ने 11 अप्रैल को उनके मुतनाज़ा तबसरों की बिना पर यू पी में इंतेख़ाबी मुहिम चलाने पर इमतिना आइद कर दिया था । इस सवाल पर कि क्या अमित शाह ने इलेक्शन कमीशन को तैक़ून दिया है कि वो अवामी ख़ैर सगाली और नज़म-ओ-ज़ब्त में ख़ललअंदाज़ी पैदा नहीं करेंगे लेकिन बी जे पी पर कभी भरोसा नहीं किया जा सकता।

TOPPOPULARRECENT