Friday , November 24 2017
Home / Delhi News / अमित शाह बीजेपी के दुबारा सदर मुंतख़िब

अमित शाह बीजेपी के दुबारा सदर मुंतख़िब

नई दिल्ली: सदर बीजेपी अमित शाह को आज मुक़ाबला दुबारा मुंतख़िब किया गया। उनकी क़ियादत में पार्टी ने चार रियासतों में इक़्तेदार हासिल किया था। आज पार्टी ने शाह को तीन साला मियाद के लिए मुत्तफ़िक़ा तौर पर मुंतख़िब किया है। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने उनकी नई मियाद के लिए उन्हें मुबारकबाद पेश की और कहा कि उनकी पार्टी क़ियादत की तौसीक़ की जाती है।

नरेंद्र मोदी के अलावा मर्कज़ी काबीना के मुतअद्दिद वुज़रा राजनाथ सिंह एम वेंकैया नायडू नीतीन गडकरी के अलावा बीजेपी की तरफ़ से उनके पर्चाजात नामज़दगी दाख़िल किए गए थे। उनके इंतेख़ाब के बाद बीजेपी किसी और को शामिल नहीं करेगी। एल के आडवाणी और मुरली मनोहर जोशी जैसे बुज़ुर्ग क़ाइदीन के बिशमोल तमाम क़ौमी और आला सतही बीजेपी क़ाइदीन ने अमित शाह को मुबारकबाद पेश की।

51साला अमित शाह की क़ियादत की दो बुज़ुर्ग क़ाइदीन ने मुख़ालिफ़त की थी। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के बाएतिमाद और दस्त रास्त समझे जानेवाले अमित शाह ने बीजेपी की रुकनीयत साज़ी मुहिम का आग़ाज़ करते हुए11करोड़ अफ़राद को रुकन बनाया था जबकि क़ब्लअज़ीं बीजेपी के अरकान की तादाद सिर्फ3 करोड़ थी।

बीजेपी के आला सतही क़ाइदीन ने अमित शाह के बहैसियत पार्टी सदर दुबारा इंतेख़ाब पर उनकी भरपूर सताइश करते हुए उन्हें अच्छा हिक्मत-ए-अमली वाला शख़्स क़रार दिया जिसने बीजेपी को रिकार्ड इंतेख़ाबी कामयाबियां दिलवाई हैं। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने एतिमाद ज़ाहिर किया कि पार्टी की कारकर्दगी उनकी क़ियादत में शानदार रहेगी।

एम वेंकैया नायडू ने कहा कि वो नज़रिया से वाबस्ता शख़्स हैं और उन्होंने मुल्क के गोशा गोशा को यही पैग़ाम दिया है। मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर मुख़तार अब्बास नक़वी ने उनकी सताइश करते हुए कहा कि वो एक मज़बूत मुंतज़िम और पार्टी की समाज में तौसी के लिए कोशिश करने वाली शख़्सियत हैं|

TOPPOPULARRECENT