Thursday , December 14 2017

अमीर क़तर ने इक्तेदार वली अहद तमीम के हवाले कर दिया

दोहा , 26 जून: (ए एफ़ पी) अरब ममलकत क़तर पर 18 साल तक हुक्मरानी करने वाले शेख़ हमद बिन ख़लीफ़ৃ एलिसानी (Sheikh Hamad Bin Khalifa Al Thani) ने इक्तेदार अपने बेटे के हवाले कर दिया है। सुबकदोश होने वाले 61 साला अमीर ने आज इस मौक़े पर क़ौम से ख़िताब भी किया, जिसमें उन्हों

दोहा , 26 जून: (ए एफ़ पी) अरब ममलकत क़तर पर 18 साल तक हुक्मरानी करने वाले शेख़ हमद बिन ख़लीफ़ৃ एलिसानी (Sheikh Hamad Bin Khalifa Al Thani) ने इक्तेदार अपने बेटे के हवाले कर दिया है। सुबकदोश होने वाले 61 साला अमीर ने आज इस मौक़े पर क़ौम से ख़िताब भी किया, जिसमें उन्होंने अपने बेटे के लिए हिमायत तलब की।

शेख़ हमद ने तक़रीर में कतरी अवाम से अपनी शनाख़्त बरक़रार रखने की भी अपील की। हुक्काम के मुताबिक़ 33 साला शेख़ तमीम बिन हमद एलिसानी को इस ओहदे के लिए 2003 से तर्बीयत की जा रही थी। क़ब्लअज़ीं क़तर के वलीअहद को मुल्क का नया अमीर नामज़द किया गया।

शाही महल से जारी बयान के मुताबिक़ क़तर के अवाम को मदऊ किया गया है कि वो अपने नए अमीर शेख़ तमीम बिन हमद एलिसानी की बैअत करें। तमीम बिन हमद एलिसानी ख़लीजी मुमलकतों के सब से कम उम्र के अमीर हैं। अमीर क़तर शेख़ हमद बिन ख़लीफ़ा एलिसानी ने हुक्मरान ख़ानदान के साथ मुशावरत के बाद इक्तेदार अपने बेटे शेख़ तमीम को मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया।

क़तर के मिल्कियती अल-जज़ीरा टी वी चैनल की रिपोर्ट के मुताबिक़ शेख़ हमद ने मसाइल हल करने वाले लोगों से मुलाक़ात की और इसके बाद क़ियादत अपने बेटे तमीम को सौंपने का फ़ैसला किया ।

TOPPOPULARRECENT