Monday , July 16 2018

अमृत स्कीम के ज़रीये हर घर को नल कनेक्शन

क्रीमनगर 27 अगस्त: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के मन्सूबों और सोच-ओ-फ़िक्र के मुताबिक़ हर घर को नल कनेक्शन दिया जाएगा। इस सिलसिले में अमृत फ़ंड से इस्तेफ़ादा की मंसूबा बंदी की जा रही है।

मेयर सरदार रवींद्र सिंह ने बलदी कमिशनर के वी रमना चारी के अमृत स्कीम बेदारी प्रोग्राम के तहत मुनाक़िदा मीटिंग से बहैसीयत मेहमान-ए-ख़ोसूसी ख़िताब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने मश्वरह दिया कि अमृत प्रोग्राम के तहत हासिल शूदा फंड्स को इस्तेमाल किया जाना चाहीए। उन्होंने कहा कि पीने के पानी की सरबराही अंडर ग्राऊड डरेंज, मूरीयां, बरसाती नालों और पार्कस की तामीर-ओ-तरक़्क़ी के कामों को मुकम्मिल करना होगा। अमृत स्कीम में मजलिस बलदिया के हिस्सा के तहत आठ करोड़ रुपये डिपाज़िट किए जाऐंगे तब जुमला 25 करोड़ रुपये हासिल होंगे और फिर 14 वीं फाइनैंस कमीशन के फ़ंडज़ के अदम इस्तेमाल पर इस को डिपाज़िट कर दिया जाएगा।

उन्होंने कहा कि हर मुहल्ला को पीने के पानी की सरबराही होगी और पानी के मीटर्स नसब किए जाऐंगे और इस का अवाम पर बोझ नहीं डाला जाएगा मेयर रवींद्र सिंह ने इस बात का तयक़्क़ुन दिया। उन्होंने कहा कि 95 फ़ीसद फ़ंडज़ को पानी की सरबराही के लिए पहले साल जारी किया जाएगा जबकि नलों के बिलों से हासिल शूदा चार करोड़ रुपये भी दुसरे अहम ज़रूरीयात पर ख़र्च किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT