Wednesday , November 22 2017
Home / India / अमेरिका में बर्फ़ानी तूफ़ान, 9 हलाक

अमेरिका में बर्फ़ानी तूफ़ान, 9 हलाक

वाशिंगटन 24 जनवरी: अमेरिका की मशरिक़ी साहिली पट्टी शदीद बर्फ़ानी तूफ़ान से मुतास्सिर है और अंदेशा है कि यहां रिकार्ड 30 इंच की बर्फ़ की तह जमा होगी जबकि इस तूफ़ान की ज़द में 9 अफ़राद हलाक हो चुके हैं। अमेरिका की 10 रियासतों में एमरजेंसी का एलान किया गया है। ओहदेदारों ने लाखों अवाम को ख़बरदार किया है कि वो महफ़ूज़ मुक़ामात पर पनाह लें और तातीलात के दिन सफ़र के दौरान ट्रैफ़िक ख़लल हो सकता है।

अमेरिका ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ 85 मिलियन अफ़राद इस बर्फ़ानी तूफ़ान ज़द में हैं।अमेरिकी शहर बाल्टी मोर इस तूफ़ान का सामना करने वाला पहला बड़ा शहर है। दारुल हुकूमत वाशिंगटन डी सी में भी शदीद बर्फ़बारी हो रही है। अमेरिकी दारु‍ल हुकूमत में तूफ़ान की वजह से सन्नाटा छा या हुआ है और लोग घरों में मुक़ीम हैं।

तूफ़ान की लपेट में आने वाला इलाक़ा शुमाली रियासत वर्जीनिया से न्यूयार्क सिटी तक फैला हुआ है। इस वीक एंड पर शेड्यूल सात हज़ार परवाज़ें मंसूख़ कर दी गई हैं।

10 रियासतों के गवर्नर्स ने भी एमरजेंसी का एलान कर दिया है। कई मुक़ामात पर डिस्ट्रिक्ट नेशनल गार्ड को तायिनात किया गया है। शहरों में तिजारती इदारे , मॉल्स और रेस्टोरेंट्स सुनसान नज़र आरहे थे और सड़कों पर ट्रैफ़िक बिलकुल नहीं थी।

TOPPOPULARRECENT