Saturday , November 18 2017
Home / Crime / अमेरिका में हैदराबादी तालिबे इल्म ने की ख़ुदकुशी

अमेरिका में हैदराबादी तालिबे इल्म ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 09 जनवरी: शहर के एक तालिबे इल्म ने अमेरिका में ख़ुदकुशी करली। बताया जाता है कि आई आई टी ग्रेजुएट शेवा कर्ण ने इंतिहाई इक़दाम करते हुए फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। शेवा करण के रिश्तेदार जो यहां रामंतपुर के इलाके में रहते हैं ने बताया कहा नहीं तेलुगू एसोसीएशन आफ़ नॉर्थ अमेरिका( नाना) के ओहदेदारों की तरफ से इत्तिला मौसूल हुई कि इस तालिबे इल्म शेवा कर्ण ने ख़ुदकुशी करली। ये तालिबे इल्म एमएस के लिए अमेरिका यूनीवर्सिटी नॉर्थ कार्लोना गया हुआ था।

कर्ण ने पिछ्ले साल अगस्त में आला तालीम के लिए अमेरिका का रुख किया था जो आई आई टी हैदराबाद का तालिबे इल्म था। मुतवफ़्फ़ी के ख़ानदानी को मौसूला इत्तिलाआत के मुताबिक़ शेवा करण का तालीमी मुज़ाहरा बेहतर नहीं था और उसने बहुत कम निशानात हासिल किए थे। जिसके सबब ग्रेड भी कम हो गया था। शायद इस बात से शेवा किरण परेशान था जिसने इंतिहाई इक़दाम कर लिया।

पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है। मुतवफ़्फ़ी तालिब-इल्म के एक रिश्तेदार ने बताया कि शेवा कर्ण को हैदराबाद की कंपनीयों की तरफ से बेहतर मुलाज़मत की पेशकश की गई है लेकिन ये नौजवान आला तालीम की ख़ाहिश के साथ अमेरिका रवाना हुआ था।

TOPPOPULARRECENT