अमेरिका से हैदराबादी तलबा के इख़राज पर एहतिजाज सुषमा स्वराज को मकतूब

अमेरिका से हैदराबादी तलबा के इख़राज पर एहतिजाज सुषमा स्वराज को मकतूब
Click for full image

हैदराबाद 07 जनवरी: रियासती वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-ख़ारजा सुषमा स्वराज को मकतूब लिखते हुए हैदराबादी तलबा-ए-के साथ हुकूमत अमेरिका के इख़तियार करदा सख़्त रवैये पर एहतिजाज किया है।

उन्होंने सुषमा स्वराज पर-ज़ोर दिया कि वो अमरीकी हुकूमत से रुजू हो कर हिन्दुस्तानी तलबा ख़ासकर हैदराबाद के तलबा को वापिस भेज देने के हालिया वाक़ियात से वाक़िफ़ कराईं और इस मसले को जल्द से जल्द हल करें।अमेरिका हुकूमत कई तलबा-ए-और उनके अरकाने ख़ानदान को मसाइल से दो-चार कर रही है। इस सिलसिले में मर्कज़ी वज़ीर-ए-ख़ारजा को मुताल्लिक़ा अमेरिका ओहदेदारों से बातचीत करनी चाहीए और तलबा के इख़राज का अमल फ़ौरी रोक देना चाहीए।

मर्कज़ी वज़ारत उमूर ख़ारिजा को रवाना करदा मकतूब में वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी ने कहा कि पिछ्ले दो माह के दौरान तेलंगाना रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले कई तलबा-ए-को उनके वतन वापिस भेज दिया गया जबकि इन तलबा-ए-के पास अमेरिका क़ौंसिलख़ाना की तरफ से जारी करदा कारा॓मद वीज़े थे। उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर-ए-ख़ारजा से ख़ाहिश की कि वो अमेरिकि हुकूमत के सरबराहों से बातचीत करते हुए मज़कूरा वाक़ियात से वाक़िफ़ कराए।

Top Stories