Monday , July 23 2018

अमेरिकी शहरीयों को बर्फ़ानी तूफ़ान का ख़तरा

वाशिंगटन 23 जनवरी: अमेरिका के महकमा-ए-मौसीमीयत ने ख़बरदार किया है कि मुल्क के मशरिक़ी इलाक़ों में शदीद बर्फ़बारी से करोड़ों अफ़राद की ज़िंदगी बुरी तरह मुतास्सिर हो सकती है। नेशनल वेदर सर्विस ने अपनी बयां में कहा है कि वाशिंगटन और बहर-ए-औक़ियानूस की साहिली रियास्तों में मफ़लूज कर देने की सलाहीयत रखने वाले बर्फ़ानी तूफ़ान में रिकार्ड बर्फ़ पड़ने का इमकान है।

पेश क़यासी में कहा गया है कि इस तूफ़ान के दौरान बाज़ इलाक़ों में चंद घंटे के दौरान तक़रीबन दो फिट तक बर्फ़ पड़ेगी और इस का सबसे ज़्यादा असर रियासत वाशिंगटन पर होगा। हुक्काम का कहना है कि तूफ़ान के दौरान बिजली की फ़राहमी मुतास्सिर हो सकती है और ट्रेन फ़िज़ाई सफ़र भी कुछ वक़्त के लिए रोकना पड़े।

इस पेश क़यासी के बाद अमेरिका की मशरिक़ी साहिली रियासतों में दुकानों पर अवाम की लंबी क़तारें देखी गई हैं जबकि दुकानों पर अश्या-ए-ख़ुर्द-ओ-नोश की क़िल्लत पैदा हो गई है।

नेशनल वेदर सर्विस ने ख़बरदार करते हुए कहा ज़बरदस्त बर्फ़बारी और तेज़ हुआ के साथ उड़ने वाली बर्फ़ से ख़तरनाक सूरत-ए-हाल पैदा होने का इमकान है जो इन्सानी ज़िंदगी और जायदाद के लिए ख़तरा साबित हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT