Wednesday , December 13 2017

अमेरीका में तूफ़ानी हवाओ के साथ बर्फ़बारी , 3 हलाक, दर्जनों ज़ख़मी

वाशिंगटन, 27 दिसंबर: (एजेंसी) क्रिसमस के मौक़ा पर अमेरीकी तारीख़ की तूफ़ानी हवाओं के साथ बदतरीन बर्फ़बारी हुई। वस्त मग़रिबी और जुनूब मशरिक़ी अमेरीका में होलनाक बर्फ़बारी के सबब कम से कम 3 अफ़राद हलाक और दीगर दर्जनों बुरी तरह ज़ख्मी ह

वाशिंगटन, 27 दिसंबर: (एजेंसी) क्रिसमस के मौक़ा पर अमेरीकी तारीख़ की तूफ़ानी हवाओं के साथ बदतरीन बर्फ़बारी हुई। वस्त मग़रिबी और जुनूब मशरिक़ी अमेरीका में होलनाक बर्फ़बारी के सबब कम से कम 3 अफ़राद हलाक और दीगर दर्जनों बुरी तरह ज़ख्मी हो गए।

होस्टन में एक पिकअप वैन पर दरख़्त गिर जाने के सबब इसका ड्राईवर हलाक हो गया। शुमाली लोउसियाना में एक 53 साला शख़्स अपने घर पर दरख़्त गिरने के सबब छत के मलबे तले फंस कर फ़ौत हो गया। ओकलाहोमा में बरफ़पोश शाहराह कार हादिसा में एक 28 साला ख़ातून हलाक हो गई। तबाहकुन बर्फ़बारी के नतीजा में मुल्क भर में कम से कम 400 तय्यारों की परवाज़ें मंसूख़ कर दी गईं।

टेक्सास, अरकनसास, ओकलाहोमा, मिसीसिपी , लोउसियाना और अलाबामा में लाखों अफ़राद बर्क़ी सरबराही से महरूम हो गए और कई इलाक़े तारीकी में डूब गए। बर्क़ी सरबराही मस्दूद हो जाने के सबब शदीद सर्दी से ठिठुरे हुए मर्द ख़वातीन और बच्चों की दुशवारीयों में मज़ीद इज़ाफ़ा हो गया।

महकमा-ए-मौसीमीयत ने पहले ही उन ख़तरनाक मौसमी हालात के बारे में ख़बरदार कर दिया था और मूसिर एहतियाती तदाबीर के ज़रीया नुक़्सानात और शिकायत को बड़ी हद तक कम किए जाने के बावजूद मुतास्सिरा इलाक़ों में तीन अफ़राद हलाक , दीगर दर्जनों ज़ख़मी होने के इलावा भारी माली नुक़्सानात भी हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT