Tuesday , December 12 2017

अमेरीका से जंग बन्दी से मुताल्लिक़ रिपोर्ट मुस्तर्द

अफ़्ग़ान तालिबान ने अमेरीका से जंग बंदी के मुआहिदे के बारे में बर्तानवी थिंक टैंक की रिपोर्ट को मुस्तर्द करते हुए कहा है कि हमारे किसी ग्रुप ने थिंक टैंक को इंटरव्यूज़ दीए हैं और नाही अफ़्ग़ान सरज़मीन पर अमेरीकी मौजूदगी को क़बूल किया जा सकता है।

बर्तानवी ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ तालिबान तर्जुमान ज़बीह अल्लाह मुजाहिद ने खु़फ़ीया मुक़ाम से गुफ़्तगु करते हुए बताया है कि रॉयल यूनाइटेड सर्विसिज़ इंस्टीटियूट की ये रिपोर्ट बेबुनियाद और हक़ायक़ के मुनाफ़ी है जिस में अमेरीका के साथ मुआहिदे और जंग बंदी पर रजामंदी का दावा किया गया गया है।

तर्जुमान का कहना था कि अमेरीका के साथ कोई भी मुआहिदा नहीं किया जा सकता और ना ही अमेरीकी अफ़्वाज की अफ़्ग़ान सरज़मीन पर मौजूदगी को क़बूल किया जा सकता है। उन्हों ने कहा कि तालिबान ग्रुप के थिंक टैंक को इंटरव्यूज़ के हवाले से रिपोर्ट में कोई सदाक़त नहीं है।

वाज़िह रहे कि गुज़श्ता रोज़ बर्तानवी थिंक टैंक ने दावा किया था कि तालिबान मुकम्मल जंग बिंदी और ऐसा सयासी समझौता क़बूल करने केलिए तैय्यार हैं जिस से अमरीकी फ़ौज अफ़्ग़ानिस्तान में 2024 तक रह सकेगी ताहम इसे पाकिस्तान या ईरान के ख़िलाफ़ किसी हमले या मलिक के इंतिज़ामी-ओ-इस्लामी उमूर में मुदाख़िलत की हरगिज़ इजाज़त ना होगी।

TOPPOPULARRECENT