Wednesday , December 13 2017

अमेरीका से मुल्ला उमर की अमन बातचीत की तौसीक़

काबुल, ०७ जनवरी (एजैंसीज़) अफ़्ग़ान तालिबान के मफ़रूर सरबराह मिला मुहम्मद उमर जिन्हों ने गुज़श्ता नवंबर में अपने तमाम जंगजूओं को नाटो के ख़िलाफ़ अपनी लड़ाई जारी रखने की हिदायत की थी, अब तौसीक़ की है कि अमरीकी हुक्काम के साथ तालिबान की अमन बा

काबुल, ०७ जनवरी (एजैंसीज़) अफ़्ग़ान तालिबान के मफ़रूर सरबराह मिला मुहम्मद उमर जिन्हों ने गुज़श्ता नवंबर में अपने तमाम जंगजूओं को नाटो के ख़िलाफ़ अपनी लड़ाई जारी रखने की हिदायत की थी, अब तौसीक़ की है कि अमरीकी हुक्काम के साथ तालिबान की अमन बातचीत शुरू होचुकी है।

पाकिस्तानी जी ओ न्यूज़ चैनल ने ये इत्तिला दी और कहा कि मुल्ला उमर जो नवंबर 2001 में अमेरीकी हमला और अपनी हुकूमत की माज़ूलि के बाद फ़रार हो गए थे, अमेरीका से दो अहम मुतालिबात किए हैं जिन में ग्वांतानामोबे क़ैदख़ाने से तमाम अफ़्ग़ान क़ैदीयों की रिहाई और अफ़्ग़ानिस्तान से अमरीका के ज़ेर क़ियादत तमाम बैरूनी अफ़्वाज की वापसी शामिल है।

अमेरीकी वज़ारत-ए-ख़ारजा ने कहा है कि ग्वांतानामोबे से तालिबान क़ैदीयों की रिहाई के बारे में हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया गया ही। 2011ए- के पहले निस्फ़ में मजमूई तौर पर 1,462 अफ़्ग़ान शहरी मुख़्तलिफ़ परतशद्दुद हमलों में हलाक होचुके हैं जो गुज़श्ता साल के मुक़ाबला 15 फ़ीसद ज़ाइद हैं।

TOPPOPULARRECENT