Wednesday , September 19 2018

अमेरीकी क़रारदाद को हिन्दुस्तानी ताईद की मर्कज़ी वज़ीर फाइनैंस चिदम़्बरम को उम्मीद

चेन्नाई। 17मार्च (पी टी आई)। यू पी ए की हलीफ़ पार्टी डी एम के की जानिब से श्रीलंका में तमिल‌ नज़ाद शहरियों की हालत-ए- ज़ार प्रैइ पी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ करने की धमकी पर, ताल्लुक़ात बहाल करने की कोशिश में मर्कज़ी वज़ीर फाइनैंस पी चिदम़्बरम ने

चेन्नाई। 17मार्च (पी टी आई)। यू पी ए की हलीफ़ पार्टी डी एम के की जानिब से श्रीलंका में तमिल‌ नज़ाद शहरियों की हालत-ए- ज़ार प्रैइ पी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ करने की धमकी पर, ताल्लुक़ात बहाल करने की कोशिश में मर्कज़ी वज़ीर फाइनैंस पी चिदम़्बरम ने कहा कि अमेरीका की जानिब से अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल में 2009 में श्रीलंका में मुबय्यना जंगी जराइम की आज़ादाना और काबिल-ए-एतिमाद तहकीकात के बाद हुकूमत श्रीलंका के ख़िलाफ़ एक क़रारदाद पेश की जा रही है और उन्हें उम्मीद है कि हिन्दुस्तान इस क़रारदाद की ताईद करेगा।

उन्होंने कहा कि अवाम को 22 मार्च तक जब कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल में इस क़रारदाद पर राय दही होगी, इंतेज़ार करना चाहीए और एहतेजाज से गुरेज़ करना चाहीए। उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि उस वक़्त तक ख़ुशख़बरी की तवक़्क़ो है। उन्होंने कहा कि उन्हें एतिमाद है और वो यही मुसबत एहसास तमाम अफ़राद में फैलाना चाहते हैं।

वो अपने आबाई ज़िला शिवगंगा में कराई कोड़ी के मुक़ाम पर मुक़ामी कांग्रेस पार्टी की जानिब से मुनाक़िदा एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कररहे थे। किसी कांग्रेसी क़ाइद और काबीनी वज़ीर का ये अव्वलीन तबसेरा था, जिस की अहमियत में मज़ीद इज़ाफ़ा होजाता है, कियोंकी दो दिन क़बल सदर डी एम के एम करूणानिधि ने हुकूमत से दसतबरदारी इख़तियार करने की धमकी दी थी, अगर हिन्दुस्तान सलामती कौंसल में पेश की जाने वाली अमेरीकी क़रारदाद में तरमीमात के लिए दबाव ना डाले।

श्रीलंका के तलबा के ख़िलाफ़ बढ़ते हुए एहतेजाज काबिना पर ये मसला 20 मार्च को एक मुनज़्ज़म एहतेजाज में तब्दील होगया है। मर्कज़ी वज़ीर फाइनैंस पी चिदम़्बरम अपने तबसेरा के ज़रीये एहतेजाजी तलबा और कांग्रेस पार्टी के अरकान में मुसबत तबदीली लाने के ख़ाहां हैं।

दरें असना डी एम के ने हुकूमत की मुख़ालिफ़त में शिद्दत पैदा करदी है जबकि वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर के वज़ीर ममलकत वी नारायण स्वामी ने कहा कि अमेरीकी क़रारदाद के बारे में हुकूमत कोई भी फैसला तमिलनाडु के अवाम के जज़बात पेश नज़र रखते हुए करेगी।

करूणानिधि ने कल धमकी दी थी कि अगर हुकूमत अमेरीकी क़रारदाद में तरमेमात पर ज़ोर ना दे तो उन की पार्टी के अरकान पार्ल्यमेंट अपोज़ीशन की सफ़ों में शामिल नज़र आएंगे। दरें असना नई दिल्ली से पी टी आई की इत्तिला के बमूजब मर्कज़ी वज़ीर फ़िनानस‌ पी चिदम़्बरम सरकारी बैंकों के सरबराहों से कल मुलाक़ात करके जदीद कारी के फ़रोग़ के दौरान सरमायाकारी में इन्हितात और सरबराहों के अनुदेशों का जायज़ा लेंगे।

मर्कज़ी वज़ीर फ़िनानस‌ इमकान है कि पैदावारी शोबों में शरह तरक़्क़ी में इज़ाफे को यक़ीनी बनाने के लिए बैंकों के सरबराहों से ख़ाहिश करेंगे कि वो पैदावारी शोबों को इजरा किए जाने वाले कर्ज़ों की रक़म में इज़ाफ़ा करदें। उन्होंने कहा कि ज़रई, कानकनी और पैदावारी शोबों में मआशी तरक़्क़ी में इन्हितात आगया है जिस से बैंकों के सरबराह अनुदेशों का शिकार हैं।

TOPPOPULARRECENT