Sunday , July 22 2018

अरब इलाक़ो में ऐच आई वि में इज़ाफ़ा

दुबई 8 दिसमबर (ए एफ़ पी) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के माहिरीन ने मशरिक़ वुसता और शेमाली अफ़्रीक़ा में ऐच आई वि की वबा फैल जाने के बारे में ख़बरदार किया है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के आबादी फ़ंड में यू एन एफ़ पी ई के मुशीर अलगज़ीनडर साशा बोदीरोज

दुबई 8 दिसमबर (ए एफ़ पी) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के माहिरीन ने मशरिक़ वुसता और शेमाली अफ़्रीक़ा में ऐच आई वि की वबा फैल जाने के बारे में ख़बरदार किया है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के आबादी फ़ंड में यू एन एफ़ पी ई के मुशीर अलगज़ीनडर साशा बोदीरोज़ा ने कहाकि दुनिया के इस ख़ित्ता में 2001 के दौरान ऐच आई वि से मुतास्सिर अफ़राद की तादाद 45 हज़ार थी जो 2010 में एक लाख 60 हज़ार तक पहूंच गई।

अक़वाम- मुत्तहिदा की रिपोर्ट में कहा गया है कि दुनिया के माबक़ी हिस्सों में इस वाइरस से मुतास्सिर होने वालों की तादाद में कमी हुई है। लेकिन मशरिक़ वुसता और शुमाली अफ़्रीक़ा के ये दो इलाक़े आलमी सतह पर ऐसे मुक़ामात के तौर पर उभर रहे हैं जहां ये वबा-ए-तेज़ी से फैल रही है।

बोदीरोज़ा ने मज़ीद कहाकि आलिम अरब में इस वबा-ए-के बारे में मालूमात में कमी , तिब्बी देख भाल का फ़ुक़दान और हुकूमत की सर्द मोहरी केइलावा समाजी नापसंदीदगी के सबब इस वबा-पर क़ाबू पाने के लिए ख़ातिरख़वाह इक़दामात नहीं किए जा सके हैं।

अरब इलाक़ा में ऐच आई वि से मुतास्सिरा अफ़राद के बारे में महिदूद काबिल-ए-एतिबार आदाद दस्तयाब हैं। जिस के मुताबिक़ 3 लाख 50 हज़ारता 5 लाख 70 हज़ार से ज़्यादा अफ़राद इस वबा- से मुतास्सिर हैं।

TOPPOPULARRECENT