Tuesday , December 12 2017

अरब लीग पर मग़रिबी मुदाख़िलत की राह हमवार करने का सदर शाम का इल्ज़ाम

दमिशक़ २१ नवंबर (ए पी) शाम के दार-उल-हकूमत दमिशक़ में इतवार के रोज़ हुक्मराँ बाअस पार्टी के दफ़्तर पर कम से कम दो राकेट दागे़ गए हैं।

दमिशक़ २१ नवंबर (ए पी) शाम के दार-उल-हकूमत दमिशक़ में इतवार के रोज़ हुक्मराँ बाअस पार्टी के दफ़्तर पर कम से कम दो राकेट दागे़ गए हैं।

आठ माह से सदर बशार अलासद के ख़िलाफ़ जारी बग़ावत के दौरान दमिशक़ में होने वाला बाग़ीयों का ये ऐसा पहला हमला ही।ऐनी शाहिदीन ने ख़बररसां इदारे राईटर्ज़ को बताया के हमला सुबह सवेरे किया गया और क़ौमी इमकान है कि इस वक़्त इमारत में कोई नहीं था।

स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ ने इलाक़े को घिरे में ले लिया है।ये हमला ऐसे वक़्त में किया गया है जब अरब लीग की तरफ़ से शाम को अवाम केख़िलाफ़ ताक़त के इस्तिमाल को रोकने के लिए दी जाने वाली क़तई आख़िरी मोहलत ख़तन हो गई है और मुल्क में तशद्दुद का सिलसिला भी जारी है।

अरब लीग ने शाम की हुकूमत को क़तई आख़िरी महलतदी थी कि वो हफ़्ता की निस्फ़ शब तक मुज़ाहिरीन के ख़िलाफ़ तशद्दुद का सिलसिला मुकम्मल तौर पर रोक दे वर्ना इसे पाबंदीयों का सामना करना पड़ेगा।लेकिन इत्तिलाआत के मुताबिक़ हफ़्ता को शामी फ़ौज और मुज़ाहिरीन के दरमयान झड़पों में मज़ीद चौबीस अफ़राद मारे गए हैं।

इस मंसूबे के तहत शाम को शहरों से टैंक हटानी, मुज़ाहिरीन पर हमले बंद करना और दो हफ़्ते की मुद्दत में हिज़्ब-ए-इख़तिलाफ़ के रहनुमाओं से बातचीत के सिलसिले का आग़ाज़ करना था।बशार अलासद का इंटरव्यू बर्तानवी अख़बार संडे टाईम्स को दिए गए इंटरव्यू में शाम के सदर बशार अलासद ने कहा है कि वो ग़ैर मुल्की दबाओ के सामने सुरंगों नहीं होंगी।

उन्हों ने अरब लीग पर इल्ज़ाम लगाया कि वो शाम में मग़रिबी मुदाख़िलत का मैदान तैय्यार कर रही है। उन्हों ने मुतनब्बा किया कि अगर ऐसा हुआ तो इस से मशरिक़-ए-वुस्ता में ज़लज़ला आ जाएगा।

TOPPOPULARRECENT