Friday , February 23 2018

अरब लीग मुबस्सिरीन के दौरा से शाम का इत्तिफ़ाक़

दमिशक़,8 दिसंबर (यू एन आई) हुकूमत शाम मुल्क में मौजूदा सूरत-ए-हाल पर निगाह रखने के लिए यहां मुशाहिदीन भेजे जाने के अरब लीग की तजवीज़ को बाअज़ तरामीम के साथ मंज़ूरी देने पर राज़ी होगई है। शाम के वज़ीर-ए-ख़ारजा वलीद अलमालम ने अरब लीग क

दमिशक़,8 दिसंबर (यू एन आई) हुकूमत शाम मुल्क में मौजूदा सूरत-ए-हाल पर निगाह रखने के लिए यहां मुशाहिदीन भेजे जाने के अरब लीग की तजवीज़ को बाअज़ तरामीम के साथ मंज़ूरी देने पर राज़ी होगई है। शाम के वज़ीर-ए-ख़ारजा वलीद अलमालम ने अरब लीग के सरबराह नबील उलार अबी को तहरीर करदा एक ख़त में कहा कि शाम कुछ तरामीम के साथ मुल्क में मुशाहिदीन भेजने पर रज़ामंद है और इस के लिए हम ने जो तरमीम करने का मुतालिबा किया है उन से तजवीज़ की असल रूह मुतास्सिर नहीं होती है।

शाम के वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान जिहाद मक़दीसी ने कहा कि अगर अरब लीग एन तरामीम को मान लेता है तो मुशाहिदीन के काम को कामयाब बनाने के लिए आलीसतही कोशिशें की जाएंगी। अब अरब लीग के जवाब का इंतिज़ार किया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि शाम अरब लीग के मुशाहिदीन के तईं मुसबत है लेकिन हम नहीं चाहते कि मुल्क के मौजूदा बोहरान से बैन-उल-अक़वामी ताक़तें फ़ायदा उठाएं।

TOPPOPULARRECENT