Wednesday , December 13 2017

अरविंद केजरीवाल की बिरादरी को निशाना बनाने पर इलेक्शन कमीशन से शिकायत

नई दिल्ली इंतेख़ाबी मुफ़ादात केलिए मज़हब और ज़ात पात के नाम पर मुनाफ़िरत फैलाने का बी जे पी पर इल्ज़ाम

नई दिल्ली

इंतेख़ाबी मुफ़ादात केलिए मज़हब और ज़ात पात के नाम पर मुनाफ़िरत फैलाने का बी जे पी पर इल्ज़ाम

आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल ने आज बताया है कि बी जे पी के ख़िलाफ़ इलेक्शन कमीशन से एक शिकायत दर्ज करवाई गई है जिस ने एक इश्तेहार में उन की बिरादरी को निशाना बनाया है। उन्होंने मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि बी जे पी चंद दिनों से इश्तेहारात जारी करते हुए उन पर शख़्सी हमला कररही है अगरचे कि वो ( बी जे पी ) मुझ पर और मेरे बच्चों पर इल्ज़ाम तराशी कररही है।

लेकिन मैं अन्नाहज़ारे की नसीहत की बिना ख़ामोश हूँ । जिन्होंने कहा था कि अगर कोई तुम पर शख़्सी हमला करता है तो तुम में इसे बर्दाश्त करने की ताक़त होनी चाहिए । लेकिन आज वो (बी जे पी ) तमाम हुदूद पार करचुके हैं । मिस्टर अरविंद केजरीवाल ने कहा कि बी जे पी ने पूरी बिरादरी को उप दरावी क़रार दिया है जब कि इन का मुक़ाबला मुझ से है अगर उन्हें कुछ कहना है तो मेरे ख़िलाफ़ कहें।

उन्हें चाहिए कि पूरी अग्रवाल बिरादरी को निशाना ना बनाएं। गुज़िशता साल यौमे जम्हूरीया की तक़ारीब को दिरहम बरहम करने की धमकी देने पर बी जे पी के इश्तेहार में केजरीवाल को निशाना बनाया गया था । लेकिन इस साल तक़रीब में मदऊ ना करने पर उन्होंने शिकायत दर्ज करवाई है।

इश्तेहार में कहा गया है कि देश के करोड़ों लोग यौमे जम्हूरीया को क़ौमी तक़रीब मानते हैं । और आप की शरपसंद बिरादरी ( अप दरावी गोत्रा ) इस तक़रीब को दिरहम बरहम करने के लिये तैयार है। आम आदमी पार्टी सरबराह ने कहा कि ये हमारे लिये क़ाबिल-ए-क़बूल नहीं है।

उन्हें पूरी बिरादरी से माफ़ी मांगनी चाहिए और हम इलेक्शन कमीशन से ये शिकायत दर्ज करवाएंगे कि बी जे पी अब नसली इम्तियाज़ पर मबनी हमले कररही है और दिल्ली के अवाम , परागंदा सियासत को पसंद नहीं करते । उन्होंने इस मसले पर तबादला ए ख़्याल के लिये आम आदमी पार्टी लीडरों का एक इजलास तल्ब किया है।

आम आदमी पार्टी लीडर अशुतोश ने बी जे पी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा दिल्ली के असेम्बली इंतेख़ाबात में अवाम , ज़ाफ़रानी पार्टी को सबक़ सिखाएंगे। उन्होंने अपने ट्विटर पर कहा कि बी जे पी निचली सतह की सियासत पर आगई है और अब केजरीवाल की ज़ात पर कीचड़ उछाला है और उस ज़ात के लोग यक़ीनन बी जे पी को सबक़ सिखाएंगे।

वाज़िह रहे कि अरविंद केजरीवाल ताजिर बिरादरी तक रसाई के लिये अपने आप को बनिया क़रार देते हैं । जब कि ये बिरादरी बी जे पी की रिवायती हमनवा रही है। आम आदमी पार्टी के दीगर क़ाइदीन कुमार विश्वास और योगेंद्र यादव ने भी मुतनाज़ा इश्तेहार शाय करवाने पर बी जे पी को तन्क़ीद का निशाना बनाया है।

मिस्टर कुमार विश्वास ने कहा कि अवाम , 7 फरवरी के दिन बी जे पी को शख़्सी हमलों का मुनासिब जवाब देंगे और इस तरह के हमलों से उनकी साक्षी महाराज जैसी ज़हनियत आशकार होगई जो कि एक ख़ुद साख़ता साधू हैं। जब कि मिस्टर योगेंद्र यादव ने ये निशानदेही की कि किसी भी इश्तेहार को जारी करने से क़बल इलेक्शन कमीशन को देखना चाहिए।

उन्होंने कहा कि अरविंद केजरीवाल ने जब अपने आप को बनिया क़रार दिया तो बी जे पी की सफ़ों में हलचल पैदा होगई । और मुतनाज़ा इश्तेहार इस का रद्द-ए-अमल है। इलेक्शन कमीशन से शिकायत दर्ज करवाने के बाद आम आदमी पार्टी के नेशनल सेक्रेटरी पंकज गुप्ता ने बताया कि इंतेख़ाबी इश्तेहार में ज़ात पात को निशाना बनाना भी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी है।

जिस पर इलेक्शन कमीशन से सख़्त कार्रवाई की गुज़ारिश की गई है । उन्होंने बताया कि पूरा समाज , हुकमरान जमात की तफ़र्रुक़ा परस्त सियासत का मुशाहिदा कररहा है जो कि मज़हब और ज़ात पात के नाम पर फूट डालने की कोशिश में है।

TOPPOPULARRECENT