Thursday , June 21 2018

अराज़ी तनाज़ा: राहुल गांधी पर बी जे पी की तन्क़ीद

राहुल गांधी पर सनअतकारों को कोड़ीयों के मॉल अराज़ी हवाले करदेने का नरेंद्र मोदी पर इल्ज़ाम आइद करने की वजह से बी जे पी ने आज कहा कि कांग्रेस के क़ाइद को अराज़ी की इस क़ीमत का इन्किशाफ़ करना चाहिए जिस पर उनके बहनोई राबर्ट वड्रा ने हरियाण

राहुल गांधी पर सनअतकारों को कोड़ीयों के मॉल अराज़ी हवाले करदेने का नरेंद्र मोदी पर इल्ज़ाम आइद करने की वजह से बी जे पी ने आज कहा कि कांग्रेस के क़ाइद को अराज़ी की इस क़ीमत का इन्किशाफ़ करना चाहिए जिस पर उनके बहनोई राबर्ट वड्रा ने हरियाणा में अराज़ी हासिल की है।

बी जे पी के तर्जुमान प्रकाश झा ने कहा कि राहुल गांधी ने नरेंद्र मोदी पर सनअतकारों को कोड़ीयों के मॉल ज़मीन फ़रोख़त करने का और गुजरात की तरक़्क़ी के नमूने को काफ़ी का नमूना क़रार दिया है। प्रकाश जावड़ेकर ने कहा कि ऐसे बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद करने से पहले राहुल गांधी को वज़ाहत करना चाहिए कि उनके बहनोई ने किस क़ीमत पर अराज़ी हासिल की है।

उन्हें ये भी वाज़िह करना चाहिए कि राष्ट्रपति भवन के क़रीब अराज़ी उन्हें क्यों दिया गया। 2G और कोयला ब्लॉक मुख़तस करने के मसाइल उठाते हुए उन्होंने कहा कि कांग्रेस और राहुल गांधी को ना अहल कंपनीयों को इस्पक्ट्रम के लाईसैंस और कोइले के ब्लॉक्स मुख़तस करने की वज़ाहत करनी चाहिए।

इस के बाद ही वो दूसरों पर तन्क़ीद करसकते हैं। उन्होंने कहा कि हर रियासती हुकूमत की सनअती पोलिसी के तहत अराज़ी कम क़ीमत पर फ़रोख़त की जाती है। हुकूमत गुजरात की भी एक सनअती पोलिसी है।

TOPPOPULARRECENT