Tuesday , January 23 2018

अरूण जेटली का तबसिरा बे बुनियाद :मारकंडे काटजू

नई दिल्ली, 19 फ़रवरी: बी जे पी की तन्क़ीद की परवाह किए बगै़र सदर नशीन प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया मारकंडे काटजू ने आज क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर बे बुनियाद इल्ज़ामात आइद कररहे हैं। उन्हें चाहीए क

नई दिल्ली, 19 फ़रवरी: बी जे पी की तन्क़ीद की परवाह किए बगै़र सदर नशीन प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया मारकंडे काटजू ने आज क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर बे बुनियाद इल्ज़ामात आइद कररहे हैं। उन्हें चाहीए कि सियासत से अलग हो जाएं।

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के बारे में अपने तबसिरा पर अटल रहते हुए जिस की वजह से उन्हें अरूण जेटली की ब्रहमी का सामना करना पड़ा था, साबिक़ सुप्रीम कोर्ट जज मारकंडे काटजू ने कहा कि अरूण जेटली ने मेरे इस्तीफे का मुतालिबा किया है, में अरूण जेटली से इस्तीफे की मांग‌ करता हूँ। उन्होंने मेरे ख़िलाफ़ बे बुनियाद तबसिरे किए हैं।

मुझे जांबदार क़रार दिया है, और इंतिहाई इहानत अंगेज़ ज़बान इस्तिमाल की है। उन्होंने कहा कि एक ऐसे शख़्स से जो दावे करता है कि इस का एक मुक़ाम है ऐसी ज़बान की उम्मीद‌ नहीं की जा सकती, इस लिए दरहक़ीक़त उन्हें मुस्ताफ़ी होजाना चाहिये, वो सियासत के लिए मौज़ूं नहीं है। सदर नशीन प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया अपने सयासी तबसिरे पर बी जे पी के मुतालिबे के बाद प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब कररहे थे।

उन्होंने गैर कांग्रेसी हुकूमतों के साथ उन के तास्सुब का इल्ज़ाम खत्म‌ करते हुए कहा कि जिस अंदाज़ में एक शख़्स हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश कररहा है, मुझ पर गैर कांग्रेसी हुकूमतों के ख़िलाफ़ तबसिरे करने का इल्ज़ाम आइद कररहा है, जबकि हक़ीक़त ये हैकि मैंने कांग्रेस हुकूमतों के ख़िलाफ़ भी तबसिरे किए हैं।

बी जे पी की माबाद सुबकदोशी रोज़गार के बारे में तन्क़ीद का जवाब देते हुए काटजू ने कहा कि बी जे पी क़ाइद भूल रहे हैं कि जब एन डी ए हुकूमत बरसरे इक्तदार थी वो वज़ीरे क़ानून थे। रिटायर्ड जज्स के कई तक़र्रुत के वाक़ियात पेश आचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT