Tuesday , December 19 2017

अरूण जेटली ने राम देव का महात्मा गांधी से तक़ाबुल किया

सीनियर बी जे पी क़ाइद अरूण जेटली ने योगा टीचर राम देव का महात्मा गांधी से तक़ाबुल करते हुए उनकी सताइश की कि उन्होंने मुल्क के राय दहनदों का शऊर बेदार किया है। राम देव के हामीयों ने इतवार के दिन एक तक़रीब का एहतेमाम किया था जिस में जे

सीनियर बी जे पी क़ाइद अरूण जेटली ने योगा टीचर राम देव का महात्मा गांधी से तक़ाबुल करते हुए उनकी सताइश की कि उन्होंने मुल्क के राय दहनदों का शऊर बेदार किया है। राम देव के हामीयों ने इतवार के दिन एक तक़रीब का एहतेमाम किया था जिस में जेटली ने कहा कि राम देव का राय दहनदों का शऊर बेदार करने की कार्रवाई महात्मा गांधी और जय‌ प्रकाश नारायण तहरीकों के मुमासिल है उन्हें किसी ओहदे का लालच नहीं था इन का मक़सद निज़ाम को मुस्तहकम करना था।

राम देव की इंतेख़ाबी मुहिम काले धन और करप्शन के ख़िलाफ़ महात्मा गांधी और जय‌ प्रकाश नारायण तहरीकों के मुमासिल थी। राम देव ने खुल कर बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की ताईद की थी और अह्द किया था कि वो उस वक़्त तक हरी द्वार में क़ायम अपने आश्रम में वापिस नहीं आयेंगे जब तक कि कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत यू पी ए हुकूमत को शिकस्त ना होजाए बी जे पी को आम इंतेख़ाबात में ज़बरदस्त कामयाबी हासिल हुई।

बरसर‍-ए‍‍‍‍-इक्तेदार कांग्रेस नाकाम हुई और बी जे पी ने अपने बलबूते पर हुकूमत तशकील देने केलिए 282 नशिस्तें हासिल करलीं। हलीफ़ों की नशिस्तों के साथ उनकी जुमला नशिस्तों की तादाद 336 हैं। इस तक़रीब का एहतेमाम उनकी कामयाबी का जश्न मनाने केलिए किया गया था जिस में कई नौ मुंतख़ब बी जे पी अरकान-ए‍-पार्लियामेंट और सदर राजनाथ सिंह मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT