अरूशी क़त्ल केस : तलवार मियां बीवी की दरख़ास्त समाअत करने सुप्रीम कोर्ट आमादा

अरूशी क़त्ल केस : तलवार मियां बीवी की दरख़ास्त समाअत करने सुप्रीम कोर्ट आमादा
नई दिल्ली, 10 मई: ( पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज अरूशी हेमराज दोहरे क़त्ल मुआमला में अरूशी के वालदैन राजेश और नूपूर तलवार की जानिब से दाख़िल करदा दरख़ास्त की समाअत पर आमादगी ( रज़ामंदी) का इज़हार किया । याद रहे कि मियां बीवी पर ये इल्ज़ा

नई दिल्ली, 10 मई: ( पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज अरूशी हेमराज दोहरे क़त्ल मुआमला में अरूशी के वालदैन राजेश और नूपूर तलवार की जानिब से दाख़िल करदा दरख़ास्त की समाअत पर आमादगी ( रज़ामंदी) का इज़हार किया । याद रहे कि मियां बीवी पर ये इल्ज़ाम है कि उन्होंने ना सिर्फ़ अपनी बेटी अरूशी बल्कि घर के नौकर हेमराज का भी क़त्ल किया ।

सुप्रीम कोर्ट ने 14 गवाहों को तलब किया है । जस्टिस अल्तमिश कबीर पर मुश्तमिल एक बेंच ने इस मुआमला की समाअत कल तक के लिए मुल्तवी की । वाज़िह रहे कि ख़ुसूसी सी बी आई अदालत ने मियां बीवी की दाख़िल करदा दरख़ास्त को मुस्तरद कर दिया था

जिस में उन्होंने 14 गवाहों को तलब करने की दरखास्त की थी और मुस्तरद किए जाने के बाद मियां बीवी सी बी आई अदालत के फ़ैसले को चैलेंज करते हुए सुप्रीम कोर्ट से रुजू हुए थे ।

जिन 14 गवाहों को तलब करने की ख़ाहिश ज़ाहिर की गई थी इन में ए डी जी ( ला ऐंड आर्डर) और उस वक़्त के सी बी आई जवाइंट डायरेक्टर अरूण कुमार भी शामिल हैं जिन्हें अपने बयानात रिकार्ड करने तलब किया गया है । सी बी आई का इल्ज़ाम है कि 14 साला अरूशी को किसी और ने नहीं बल्कि ख़ुद उसके वालदैन ने क़त्ल किया था ।

Top Stories